Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#GfK

MTI Gazdaság

GfK: tovább erősödött a fogyasztói bizalom

A második negyedévben tovább erősödött a fogyasztó bizalom Magyarországon, mivel a háztartások kedvezőbben ítélik meg jelenlegi anyagi helyzetüket az egy évvel ezelőttihez képest, de többen bíznak az ország rövid távú gazdasági helyzetének javulásában is - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Corvinus Egyetem közös felméréséből.

MTI Gazdaság

GfK: a magyarok többségének nincs megtakarítása

A válság nem befolyásolta érdemben a megtakarítási szerkezetet, a lakosság továbbra is a bankbetétet preferálja világszerte; a megtakarítási várakozások terén mérséklődött a pesszimizmus − derül ki a GfK Custom Research Worldwide és a Wall Street Journal legfrissebb Befektetési Barométer tanulmányából.

hvg.hu Karrier

A tíz legégetőbb probléma Európában

A munkaerő-piaci helyzet továbbra is a legégetőbb kérdés az európai nemzetek számára - derül ki a GfK Association legújabb, témában végzett felméréséből.

MTI Hazai gazdaság

A GfK szerint előtérbe kerültek az akciós vásárlások

A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya – derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.

MTI Gazdaság

GfK: a lakosság negyedének van megtakarítása

A magyar lakosság mindössze 23,2 százaléka rendelkezik – a saját definíciói szerint értelmezett – pénzügyi megtakarításokkal a Raiffeisen Bank és a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérése szerint.

MTI Gazdaság

A Pöttyös Túró Rudi a legerősebb hazai márka

A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.

MTI / hvg.hu Plázs

Tunyul a magyar: jelentősen visszaesett a sportolásra fordított idő

A 15 éves és idősebb lakosság körében 1999 és 2009 között 56-ról 69 százalékra emelkedett azok aránya, akik semmilyen említésre méltó sporttevékenységben nem vesznek részt. Ezzel párhuzamosan 25-ről 16 százalékra csökkent a többé-kevésbé rendszeresen, legalább havonta többször sportolók részaránya – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet nemzetközi kutatási eredményeiből.

MTI Gazdaság

GfK: egyre kevesebb magyar cég vesz fel banki hitelt

Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban – derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.

hvg.hu Gazdaság

GfK: a vásárlók egyre tudatosabban keresik az akciókat

A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain – olvasható a GfK Hungária „Shopping Monitor” című legfrissebb tanulmányában.

hvg.hu Gazdaság

GfK: a lakosság többsége egyetért az MNB devizahitelezési javaslatával

A lakosság 89 százaléka egyetért a Magyar Nemzeti Bank (MNB) javaslatával, amely szerint nagyobb körültekintéssel és felelősséggel szükséges hitelt nyújtani – áll a GfK Hungária felmérésben, amelyet a jegybank megbízásából készítettek. A felmérés szerint a lakosság mintegy kétharmada értesült már az MNB kezdeményezéséről.

MTI Gazdaság

Gfk: 2013-ra szerzik vissza piaci pozíciójukat a hipermarketek

Másfél éve átmenetileg csökkent a hipermarketek piaci részesedése a napi fogyasztási cikkekben elért forgalom értékének alapján, de 2013-ban a becslések szerint ismét 25 százalék lesz a részesedésük – írja a GfK Hungária piackutató intézet a legfrissebb jelentésében.

MTI Gazdaság

GfK: nőtt az olcsóbb gyártói márkás termékek iránti kereslet

Csaknem 3 százalékkal nőtt a kevésbé reklámozott, általában olcsóbb gyártói márkák iránti kereslet 2009 első négy hónapjában, miközben a sajátmárkás termékek értékbeli forgalma 1,7 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest - derül ki a GfK Hungária legfrissebb felméréséből.

1 2 3 4 5 6
Ilyen még nem volt: példátlan monitorral állt elő az LG

Ilyen még nem volt: példátlan monitorral állt elő az LG

Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst

Úszóelnök: Sokadszorra alázzák meg Virth Balázst

Kigyulladt egy bevásárlóközpont Dél-Koreában, többen az épületben rekedtek

Kigyulladt egy bevásárlóközpont Dél-Koreában, többen az épületben rekedtek

Ónoseső miatt lehetnek korcsolyapályák az utak

Ónoseső miatt lehetnek korcsolyapályák az utak

Felpörögtek az adóbevételek, átmenetileg a maastrichti szintnél jár a hiánymutató

Felpörögtek az adóbevételek, átmenetileg a maastrichti szintnél jár a hiánymutató

Már a ködről is összeesküvéselméleteket gyártanak

Már a ködről is összeesküvéselméleteket gyártanak

Nemzetközi lapszemle: Fico ugyanazt csinálja, mint Orbán - az uniót hibáztatja saját rossz gazdaságpolitikája helyett

Nemzetközi lapszemle: Fico ugyanazt csinálja, mint Orbán - az uniót hibáztatja saját rossz gazdaságpolitikája helyett

Ilyen még nem volt: példátlan monitorral állt elő az LG

Ilyen még nem volt: példátlan monitorral állt elő az LG

Üllőn is meghalt egy ember a szilveszteri tűzijátékozásban

Üllőn is meghalt egy ember a szilveszteri tűzijátékozásban

A címlapról ajánljuk