Egy miniszter, két baleset, sok celeb – ilyen volt a szombat a Hungaroringen
Beindult a nagyüzem a mogyoródi pályán, mindenki látni akarja a világ legjobb autóversenyzőit.
Beindult a nagyüzem a mogyoródi pályán, mindenki látni akarja a világ legjobb autóversenyzőit.
Tizenkét versenyen túl, tizenkét versenyen innen, vagyis épp félidőben érkezett meg a Hungaroringre a Forma–1 mezőnye, a szurkolók pedig abban a reményben, hogy a szezon második fele szorosabb versenyt hoz. Erre van is esély, miután a Red Bull riválisai – különösen a két McLaren – megkezdték a felzárkózást, és az időmérőn kibérelték maguknak az első rajtrácsot. Mit tartogathat a vasárnapi Magyar Nagydíj?
Két komoly baleset is történt az edzésen, Sergio Perez és Cunoda Juki is összetörte az autóját.
A McLaren versenyzője a második szabadedzés után a harmadikat is behúzta.
A McLaren fiatal brit pilótájának a számottevő követőtábora rajongók új generációját biztosítja be a Forma–1-nek. Az első futamgyőzelem tűzkeresztségén már túlesett, most már a világbajnoki cím hajszolása sem tűnik a valóságtól elrugaszkodott tervnek, és Lando Norris jó eséllyel száll harcba egy újabb Herendiért a hétvégi Magyar Nagydíjon is.
Nincs sok lehetősége.
:(. Ezzel szembesültek a mérnökök reggel a monitorokon.
Az ivóvíz kellemesen hideg és ingyenes a júliusi kánikulában, minden másnak azonban szokás szerint alaposan megkérik az árát Mogyoródon.
Szerencsés véletlenek és tudatos marketing eredményezte azt, hogy a hungarikumnak számító Herendi megkapta a közösségi média reflektorfényét is. Vettel, Ocon és Norris is „reklámarca” lett már a lenyűgöző szakmai teljesítménnyel készülő porcelánoknak.
Klampár Tibor, Jónyer István és Gergely Gábor pingpongozott a pilótákkal.
Tavaly még nem volt itt az F1 című film forgatásán, idén már vele vesznek fel több jelenetet.
Budapest szívében debütált az immár teljesen elektromos változatban is elérhető megújult Mercedes G-osztály.
A kérdésekről és a szurkolókról szólt a csütörtök a Hungaroringen.
Az már bizonyossá vált a Magyar Nagydíj versenyhétvégéjének nulladik napján, hogy Kevin Magnussen versenyzőként nem marad a Haasnál.
Telt ház lesz vasárnap, hatalmas átalakulás előtt áll a Hungaroring.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.
Zajlik a magyar Formula–1-es versenypálya felújítása, egy drónvideót tettek közzé a munkálatokról.
A 2023-as szezonban a mogyoródi aszfaltcsík volt a legmelegebb, a Las Vegas-i pedig a leghidegebb.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.