A HÉV elé ugrott egy taxisofőr, miután elgázolt egy motorost
A férfi valószínűleg pánikba esett, amikor meglátta a mozdulatlan áldozatot, pedig a motoros könnyebb sérülésekkel megúszta az esetet.
A férfi valószínűleg pánikba esett, amikor meglátta a mozdulatlan áldozatot, pedig a motoros könnyebb sérülésekkel megúszta az esetet.
Ha a szükséges források rendelkezésre állnak, a 3-as metró káposztásmegyeri meghosszabbításának tervezése még az idén lezárható.
A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának csütörtöki ülésén egyezség született a Galvani hídról is, és a kisföldalatti felújításáról is.
A következő uniós költségvetés forrásaiból valósítanák meg a fővárosi kötöttpályás közlekedés átalakítását.
Ellenszavazat nélkül döntött úgy a III. kerületi képviselő-testület, hogy támogatja a tervet: menjen a föld alatt egy nagyobb szakaszon a H5-ös HÉV. Ez azért még nem jelenti azt, hogy meg is fog valósulni a javaslat.
A szentendrei HÉV 5-ös metróra való átnevezése a legtökéletesebben mutatta meg, mi zajlik a színfalak mögött: több száz milliárd forint elköltésén megy a vita, nem mindegy ugyanis, melyik HÉV-et fejlesztenék, és mivé. Az infrastruktúra felfejlesztésére még, úgy tűnik, lesz is pénz, annál nagyobb kérdés, hogy miből cserélnék le a 98 HÉV-szerelvényt.
Valószínűleg jóval kevesebb uniós forrást kap Magyarország 2021-től, mint a mostani ciklusban, ám várhatóan így is mintegy 1100 milliárd forintot költhetünk majd közlekedésre. A korábbiakkal ellentétben sokan szeretnék, hogy most Budapest legyen a fejlesztések fókusza – legalábbis ha megtartja a fővárost az októberi választásokon a kormány, az építőipar viszont a nyíltvonali vasútépítésben érdekelt. Összeszedtük, mit építenének uniós pénzből.
A Szentlélek tér és az Aquincum között egy vágányon jár a H5. Update: megoldódott a probléma.
A főpolgármester szerint az átnevezésre nincs is jogosultsága a fővárosnak.
A H5-ös HÉV vonalat másfél hónap múlva már 5-ös metrónak fogják hívni.
Egyelőre csak egy vonalon lehet kipróbálni. Ha sikeres lesz a teszt, kiterjesztik a többire is.
Az 1-es villamos meghosszabbítására már 2025-ig sor kerülhet, a 2-es metrót viszont valószínűleg 10 éven belül nem kötik össze a HÉV-vel, és a 3-as és a 4-es metrót sem fogják egyhamar meghosszabbítani.
Két év után is csak a megvalósíthatósági tanulmány elkészítését kéri a kormány egy új határozatban.
A tisztításnál olyan élő fákat is bedaráltak, amelyek be sem lógtak a sínekhez, méterekre vannak onnan.
Egy másik autós felvételt készített az esetről.
Minden az eredeti tervek szerint halad a közlekedési vállalat szerint a vonalak összekötésének ügyében.
Legalábbis a Budapestre menőt ne. A ráckevei HÉV április 27-én és 28-án ugyanis két szakaszra osztva közlekedik, Szigetszentmiklós-Gyártelep és Soroksár között HÉV-pótló buszokkal lehet utazni, melyek a szigetszentmiklósi megállókat nem érintik.