Több ezer elektromos autóra kértek már állami támogatást
A kormány szerint a program sikerét mutatja, hogy a régióban itt adják el a legtöbb ilyen járművet.
A kormány szerint a program sikerét mutatja, hogy a régióban itt adják el a legtöbb ilyen járművet.
Az intézmény a honlapján tette közzé a válaszait a lap kérdéseire.
Balásy Gyula vállalkozásai megint jól jártak.
Az akadémia elnöksége október 30-i ülésén elfogadott egy határozatot, amelyben hangsúlyozza: az intézmény jelentős átalakítása szükségtelen, a kutatóhálózatnak pedig nincs szüksége túlzott centralizációra.
Az MTA politikai okokból több előadást is letiltott a Magyar Tudomány Ünnepére tervezettek közül, az elnök szerint a túlzott óvatosságból fakadt a döntés. Lehet, hogy ő máshogy döntött volna, de nála nem fellebbezett senki.
Pályázattal vágnának rendet az építőiparban.
A nők és a nyugdíjasok foglalkoztatását segítené elő Varga Mihály pénzügyminiszter, aki a Portfolio konferenciáján is ígéretet tett a bürokrácia csökkentésére. Konkrétumokat azonban megintcsak nem említett, pedig mindössze 11 napja maradt a kormánynak arra, hogy új gazdasági tervet nyújtson be Brüsszelnek.
Az új szabályozás jövőre lép életbe.
2017 novemberében Varga Mihály még az előző kormány nemzetgazdasági minisztereként húszmilliárdos pályázati csomagot ígért az építőipari kkv-nak. A kiírásra tömegesen jelentkező vállalkozók nekiláttak a fejlesztéseknek, pénzt azonban még nem kaptak.
Részleges megállapodás született a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) és az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) között: az MTA jövő évi költségvetésének tervezése a jogszabályokban előírt módon és határidőkkel, az előző évekkel azonos módon megtörténik, azaz a kormány nem vonja el az akadémiától a finanszírozás jó részét. A megállapodás az MTA közleménye szerint a szerdai egyeztetésen született meg.
Lassan pont kerül az ügy végére, hogy milyen feltételek mellett és hogyan működik tovább a Magyar Tudományos Akadémia, miután a kormány megpróbál rátelepedni.
Egy kínos történet vége: a buszok nem készültek el időre, minőségi kifogásokat is megfogalmaztak azokkal kapcsolatban a szakemberek, és végül új buszok nélkül marad egyelőre Budapest, pedig nagyon kellenének a járművek.
Magyarország versenyképességének javítása a téma.
Az ITM államtitkára az uniós szakminiszterek göteborgi megbeszélésén arról is beszélt, hogy magyar kutatók egy olyan közlekedési felhő létrehozásán, amelybe továbbíthatják az autonóm járművekből származó adatokat.