Átlag 195 ezret terveznek költeni a magyarok az idei Black Fridayen
Leginkább okostelefonokra, tabletekre, okosórákra és egyéb műszaki cikkekre.
Leginkább okostelefonokra, tabletekre, okosórákra és egyéb műszaki cikkekre.
A csapból is az folyik, hogy be kell vásárolni egy Eb-meccs megnézése előtt, de tényleg igaz ez? Utánajártunk: tényleg sokkal több tévét eladnak ilyenkor, de más, a meccsnézéshez távolról köthető áruk forgalma is megnő. Megtudtuk azt is, hogy mi a helyzet a generációs törésvonallal, és hogy a nagy infláció miként alakította át az Eb alatti vásárlási szokásokat.
A magyar műszaki piac jókora visszaesésben van, idén már a tavalyinál is kevesebb pénzt hagynak az emberek a kasszáknál. A MediaMarktnál úgy számolnak, hogy a karácsonyi rohamban akár 5-10 százalékos visszaesés is jöhet 2022-höz képest.
A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától, hiába a ChatGPT és a robottechnológia – sőt, még örülnek is a modern technológiának egy új felmérés szerint.
Idén, akárcsak tavaly, kelendőek voltak a televíziók, a notebookok és a háztartási nagygépek, de a legnagyobb bővülést az elektromos rollerek, a vezeték nélküli fülhallgatók és az instant kamerák termékcsoportja mutatta, legalábbis a Media Marktnál.
Egy sor szervert kellett lekapcsolniuk. Európa-szerte több üzlet is érintett, elsősorban a pénztárgépek nem működtek megfelelően.
A március elejétől irányadó új energiacímkék megzavarták a vásárlókat, sokakat bizalmatlanná tett a változás – hívta fel a figyelmet az áruházi tapasztalatok mellett egy friss kutatás alapján is a MediaMarkt. Az újrakategorizálás nyomán a legtöbb takarékos, korábban A-pluszosként ismert háztartási nagygép ma már B, C vagy D-kategóriásként szerepel a boltokban.
A MediaMarktban 19 ezer darabot adtak el négy nap alatt.
Leginkább a notebookokat, fülhallgatókat és a webkamerákat vették.
Máris reagálnak a boltok az újonnan megjelent rendeletre.
A webshopot ért hatalmas roham miatt néhány órára leállította az online rendeléseket a Media Markt. Frissítés: újra megy.
Hogyan alakíthatjuk úgy a november 24-i fekete pénteket, hogy anyagilag valóban jól járjunk, és meg is szerezzünk minden terméket, amire vágytunk? Mindezt persze úgy, hogy közben nem álljuk végig a világ leghosszabb sorait, és nem is kell vérre menő harcot vívnunk a többi vásárlóval.
Abban ugyan nincs hiba, hogy a karácsony előtti fogyasztói aktivitás felpörgetése érdekében a Fekete Péntek ne csak egy céghez kötődjön. De van-e olyan virágárus, aki komolyan azt gondolja, hogy levédetheti a Valentin napot? Új töltettel indul a konkurenciaharc.