Megéri focivilágbajnoknak lenni, már csak anyagi szempontból is
Egy világbajnoki győzelem nem csak dicsőséget, hanem hatalmas pénzt is hoz.
Egy világbajnoki győzelem nem csak dicsőséget, hanem hatalmas pénzt is hoz.
A narrátora és főszereplője az az amerikaifocista, aki tiltakozáshullámot indított el a színes bőrűeket érő atrocitások ellen.
Colin Kaepernick térdelve tüntetett a színes bőrűeket ért rasszista támadások, túlkapások miatt, most a Nike szerződött vele. Sokan máris bojkottra szólítanak a cég ellen.
Egy belső felmérés szerint a dolgozók tizede kevesebbet keres, mint amennyi járna neki.
Mégis szép summát adtak érte az árverésen.
Jelenleg egy márkás sportcipő európai eladási árának a 2,5 százaléka jut munkabérként a kosár-, tenisz- vagy focicipőt gyártó kambodzsai, vietnami, indonéz munkásnak. A sztárok nevével ékesített, 90 euróért eladott focimezek bevételéből még kevesebb, 1 százalék, tehát mindössze kilencven cent jut az ázsiai dolgozóknak.
A GQ szinte tényként ír arról, hogy a világ egyik legeredményesebb teniszezője hosszú idő után szerződést bont a már szinte hozzánőtt Nike-val.
Az Adidas legyőzte a Nike-t: a foci-vb harminckét csapata közül a legtöbbnek a német cég adja a felszerelést.
Összesen tizenegyen távoznak a vállalattól.
A február végével záródott három hónapban 921 millió dollár, részvényenként 57 cent vesztesége keletkezett a cégnek. Az amerikai sportszergyártó két évtized óta először zárt veszteséggel negyedévet.
Februárban a divat világát is beveszi a Sony, miután a Nike-kal való együttműködés során elkészítették a kifejezetten gamereknek szánt PlayStation cipőt.
Ha sosem találja a boltokban a megfelelő mintával, felirattal ellátott ruhákat, cipőket, vagy nem tükrözi egyik sem kellőképpen az egyéniségét, akkor a Nike újítása megoldást jelenthet a problémáira.
Nagyon jön fel a német márka a piacvezető Nike-ra, az amerikaiaknak figyelniük kell.
A kereskedelmi sikerek elérése érdekében valami mást kell csinálni – amint azt a görög hajómágnás, Arisztotelész Onasszisz javasolta: „Olyasmit kell tudni, amit más nem tud.” Mindezt azért, hogy kitűnjünk a tömegből.
Az egyrétegű, sportoláshoz tervezett anyagból készült hidzsábot olyan sportolók visszajelzései alapján fejlesztették, akik eddig arra panaszkodtak, hogy a hagyományos hidzsáb akadályozza őket a sportolásban.
A cég két év alatt visszaveszi az életre szóló szponzori pénzét.
A Nike történetét sokan, sokféleképpen megírták már, idén az egyik társalapító, Phil Knight számolt be a vállalkozás kezdeti éveiről egy őszinte és személyes visszaemlékezésben. Memoárjában egyebek között a márka logójának és nevének keletkezéséről is mesélt.