Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A GQ szinte tényként ír arról, hogy a világ egyik legeredményesebb teniszezője hosszú idő után szerződést bont a már szinte hozzánőtt Nike-val.
A svájci teniszezőt a lap cikke szerint a japán Uniqlo nevű ruhamárkát gyártó cég csábítja, sőt, gyakorlatilag tényként írnak arról, hogy Federer kész szerződést bontani a mostanra vele szinte eggyé vált Nike-val.
A GQ azt írja, a világsztár igen komoly, 300 millió dolláros ajánlatot kapott, amit 10 év alatt fizetnének meg neki a japánok. A hazai viszonylatban nagyjából 79 milliárd forintnak megfelelő összegért cserébe Federernek a Uniqlo ruháit kellene viselnie, és természetesen a cég által megjelölt reklámkampányokban is részt kellene venni, arccal és névvel együtt.
A szerződés érdekes része, jegyzi meg a GQ, annak időtartama, ugyanis a most 36 éves svájci a lejártakor több mint valószínű, hogy már nem fog játszani, a japánoknak azonban így is megérheti. Hiszen egy olyan arc ismertsége, mint amilyen Federeré is, évtizedek múltán sem fog megfakulni. Ennél nagyobb reklámot pedig egy vállalat sem kívánhatna magának.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.