Bíróságon támadja meg a rá kiszabott fogyasztóvédelmi bírságot a Ryanair
Egy idiótázás most is belefért azért a cég vezérigazgatójától.
Egy idiótázás most is belefért azért a cég vezérigazgatójától.
Nem kaptunk olajat az orosz vezetéken, de közbelépett a Mol, és elintézte, hogy mégis kapjunk. Sajnos, az inflációs görbét nem lehet ilyen hamar kikalapálni, pénzromlásunk brutális méreteket öltött, az élelmiszer-vásárlás mellett az iskolakezdéshez is sokkal mélyebben kell most a zsebünkbe nyúlni, mint egy évvel ezelőtt. Egyre jobban hasonlít a helyzetünk a 2008-asra. Új részletek derültek ki a gáz lakossági piaci áráról, harcolnának az erdővédők a bizarr tűzifa-rendelettel. Nyúzzák a Ryanairt, riporterünk sztártehénnel találkozott. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A cég hamarosan tájékoztatja az érintett utasokat.
Hogyan lehet áthárítani egy adót, amit nem is neki kell megfizetnie?
Megszünteti nyolc budapesti útvonalát a Ryanair, amely már a repülőjegyadó bevezetése után jelezte, hogy a plusz költségnek járatrikítások és -leállítások lehetnek a következményei.
Michael O'Leary azt mondta, a kilövő üzemanyagárak miatt légitársasága a jövőben nem ajánl többé filléres utazásokat.
Lezárult a vizsgálat, a hatóság jogsértést állapított meg.
A soron kívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatról tettünk fel kérdéseket.
Jobb munkakörülményeket és több fizetést követelnek maguknak.
Talán csak abban az esetben rezeg a léc, amikor a már korábban megvásárolt jegyekre terhelték rá utólag a különadó összegét.
Jelenleg a szakszervezetek az urak a repülőtereken, ahol jobb munkakörülményeket és magasabb béreket követelnek.
Légikísérő-hiány jöhet az ír légitársaság gépein a spanyol szakszervezetek döntése értelmében. A Ryanair cáfolja, hogy baj lehet.
Michael O'Leary arra figyelmeztetett, hogy ez eddigi 40 eurós repülőjegyeik 50-60 euróra emelkednek.
Ezt kapják a magyar beszélők, ezt olvassák, ezt hallgatják, ezt kezdik használni otthon, a munkahelyen, baráti társaságban. És így válik a közbeszéd részévé is egy olyanfajta stílus, ami hosszú távon nem emberhez méltó kommunikációt, gondolkodást és viszonyokat eredményez. Vélemény.
Az igazságügyi miniszter szerint Magyarország megőrzi a józanságát akkor, amikor "ideológiai őrületek ejtik rabul az uniót", hiszen tudunk különbséget tenni aközött, hogy gázzal vagy ideológiával lehet-e fűteni.
A Gencsapátiban tavaly létrehozott egyesület szerint a nagyobb utasforgalommal rendelkező légitársaságoknak ügyfélszolgálatot kellene nyitniuk Budapesten.
Gulyás szerint az orosz olajat nem lehet kiváltani, Tarlós István pedig jobban ügyelt Budapestre.
A rezsibiztos Brüsszelt okolja az energiaárak elszabadulásáért, de kiosztotta a Ryanairt is.
A kivérzett földi kiszolgálócégeket ugráltatva szedné be a kormány a földbe állt légitársaságokra kirótt különadót, amelyet végül persze az utasok fizetnek meg. Az állam 30 milliárd forintért tartja a markát egy masszívan veszteséges ágazatnak.
A sztrájkba lépett dolgozók borzasztó munkakörülményekről beszélnek.