Dízeltől a hibrideken át a tisztán elektromosig: közel 40 autó indul az Év Magyar Autója díjakért
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Az olasz gyártó új modelljeiben egész biztosan nem lesznek HyperScreen-szerű hatalmas műszerfali panelek.
A világ első elektromos raliautója nem erősebb az utcai alapmodellnél, de kicsit könnyebb és sokkal feszesebb annál – üléspróbát vettünk az Opel Corsa-e Rallyban.
Berlinben testközelből ismerkedtünk meg a villámlogós német márka szuperszéles emelt futóműves, terepgumis és külső bukócsöves apróságával, az egyetlen példányban készült Opel Rocks e-Xtreme-mel.
Az Astra elektromos változata nem veri nagy dobra zéróemissziós mivoltát, helyette relatíve alacsony tömeggel és hatékony technikával veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját. Kipróbáltuk a kombiként is érkező villanymotoros modellt.
Az öt éven belül teljesen elektromossá váló német márka jövőre dobja piacra első új logós autóit.
Volt olyan My Ami Buggy vevő, aki alig több mint egy perc alatt nyélbe ütötte a vásárlást.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
A modellből lesz benzines változat is, de az később érkezik.
Az új i-Cockpittal elsőként a hamarosan érkező vadonatúj Peugeot 3008-ban találkozhatunk.
A Stellantis konszern megannyi nemzetközi márkája közül egyedül az Opel lesz jelen az IAA-n.
Izgalmas külső, high-tech belső, akár hangtalan suhanásra is képes modern hajtáslánc. Megérkezett a vadonatúj 408-as Peugeot, ami pont akkora, mint egy Skoda Octavia, csak éppen sokkal izgalmasabb.
A Stellantis csoportnál most jöttek rá, hogy az elektromos autóiknál képtelenek tartani a Brexit-egyezményben meghatározott autógyártási szabályokat.
A villám logós német gyártó feltámasztotta a sokakban kellemes emlékeket ébresztő legendás típusjelzést. Megérkezett az aktuális Astra legsportosabb verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid GSe.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.