Felvásárolja az önvezető technológiák fejlesztésében világszinten jegyzett magyar céget a Stellantis
A budapesti székhelyű aiMotive régóta ott van az elitben az önvezető technológiák fejlesztésében.
A budapesti székhelyű aiMotive régóta ott van az elitben az önvezető technológiák fejlesztésében.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.
Megérkezett a Citroën C4 nagytestvére, a tisztán elektromos változatban is készülő C4 X.
A limitált szériás piros fényezésű modellből kevesebb, mint 2 ezer példány fog készülni.
Egyedi külső, luxussal átitatott belső és modern plugin hibrid hajtáslánc jellemzi a franciák legújabb kompakt modelljét, mely sok mindennek nevezhető, csak éppen unalmasnak nem.
Hatalmas pénzeket emészt fel az autómegosztó szolgáltatások üzemeltetése egy nagyon gyorsan változó piacon.
A gyanú szerint a motorokba beépített eszközzel hamisították meg a kibocsátási értékeket.
Alapvetően benzin hajtja, de a jóféle elektromos áramot sem veti meg az oroszlános francia márka kompakt újdonsága, melynek esetünkben nemcsak a rendszáma, hanem a fényezése is utánafordulósan zöld.
Európa legjobban fizetett autóipari vezetője lehet Carlos Tavares, ha a befektetők tiltakozása ellenére elfogadják a fizetési csomagját.
Carlos Tavaresnek a fotók tanúsága szerint nagyon bejött a belső égésű motor nélküli újdonság.
2023-ban egy új, kisméretű modellel indítja a kínálatának jelentős megújulását az olasz cég.
A hajdani német, villámos emblémájú autó egy biztos, egyre kevésbé lesz német.
Az újdonság még az amúgy sem éppen nagy Smart Fortwo mellett is szinte eltörpül.
A Stellantis vezetője szerint vagy a vevőket veszítik el, vagy veszteségesek lesznek, ha nem oldják meg a problémát.