Bezárul a kiskapu a Wise, Revolut előtt is – drágul a vállalkozói bankolás?
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
A Toyota japán autógyár három év után ismét terjeszkedni kezd: Mexikóban és Kínában épít egy-egy új gyárat a vállalathoz közel álló források tájékoztatása szerint. A körülbelül 1,3 milliárd dollár összértékű beruházásokat hivatalosan várhatóan áprilisban jelenti be a Toyota.
A mexikói gyár kapacitása évi 200 ezer autó lesz: Guanajuato szövetségi államban a következő generációs Corollát gyártják majd az észak-amerikai piacra, előreláthatólag 2019-től. A világ legnagyobb autópiacának számító Kínában, Kanton városban 2018-tól évente 100 ezer Yarist fognak gyártani.
A terjeszkedéssel a világ legnagyobb autógyártója nyomás alá helyezi versenytársait, egyebek mellett az amerikai General Motorst és a német Volkswagent, miközben az iparág most is több autót képes gyártani, mint amennyire kereslet van.
Tavaly világszerte valamivel több mint 10 millió autót értékesítettek.
A gazdasági világválság lecsengése után közvetlenül a nagy autógyárak óvatosak voltak a termelés bővítését illetően, de most, hogy az autóeladások a válság előtti szintre álltak vissza az Egyesült Államokban és bővül a kínai piac is, újra napirendre került az új gyárak létesítése.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Számos adómentesen vagy kedvezményesen biztosítható juttatási forma közül lehet választani.
Jelentős ingatlanár- és bérletidíj-emelkedés a kkv-k körében népszerű lakásirodák és B-kategóriás irodaházak piacán is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.