Videón a V6 mellett kitartó vadonatúj Audi RS5
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
Egy szó szerint legendás Honda, mely kiválóan egyensúlyoz az elegencia és a sportosság határán.
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
Hivatalosan is lehullott a lepel a korábban érkezett elektromos A6 e-tron belső égésű motoros testvéréről, az új A6-ról.
Ilyen az, amikor egy V6-os benzinmotor termeli az áramot egy dupla villanymotoros monstrumban.
Megérkezett a Maserati GranCabrio új belépőszintű modellje, melynek 3 literes 6 hengeres motorja közel 500 lóerős.
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az Alfa Romeo 33 Stradale a gyakorlatban is bizonyítja rátermettségét.
Ezt az éppen új gazdára váró kiváló Renault Avantimeot eddig lényegében nem is használták.
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
A napokban leleplezett Ferrari F80 kicsinyített másának árából akár egy full extrás új Suzuki Vitara is kijön.
A vadonatúj Alpenglow Hy6-ban egy 700 lóerőnél bőven erősebb biturbó V6-os motor rejtőzik, és a kipufogóján csak víz csepeg ki.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
A Raptor kivitelű sportos Broncók és Rangerek mostantól kicsit erősebbek is lehetnek.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A valaha készült legerősebb közúti Ferrariként jegyzett új F80 egyértelműen a sofőrre fókuszál.
Az Alpine Alpenglow Hy4 nem üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénautó.