A Volvo is elengedi, hogy csak villanyautókat gyártson 2030-ra
Náluk is szembe jött a realitás, nem mindenki akar még villanyautózni.
Náluk is szembe jött a realitás, nem mindenki akar még villanyautózni.
Az autó akkor tudja jól szolgálni az embert, ha a kocsit kezelő jól ismeri a járművét. Ettől persze még nem lesz biztonságos az utazás, a sofőrnek tisztában kell lennie önmaga korlátaival is, és jól fel kell tudni mérnie a vezetési körülményeket: ekkor tudja kihasználni a kocsiban rejlő lehetőségeket.
Az elektromos autózással kapcsolatban számos tévhit él, azonban aki tájékozódik, egyből megszabadulhat ezektől és kihasználhatja az új technológia előnyeit. Lássuk, mire érdemes figyelni.
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Napokon belül eldőlhet, extravámot kapnak-e a nyakukba az Unióban a kínai autógyártók.
Egy QR-kód révén lehet leolvasni az akku „személyes” adatait.
Kiváló családi autónak tűnik ez a gázolajból keveset fogyasztó plugin hibrid Volvo, csak ne lenne ilyen drága.
A legújabb töréstesztben a legkisebb és a legnagyobb Volvót szabadították egymásnak.
Itt a megoldás azok számára, akik az akár 400+ lóerős kis Volvo EX30-at nem találják elegendően sportosnak.
Nem is olyan régen még az eladásaik felét ilyen autók adták.
Megkezdődött az akár 4,6 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes Volvo EX40 hazai forgalmazása.
Izgalmas formaterv, teslásan minimalista utastér és akár Lamborghini Urus szintű elképesztő gyorsulás. Röviden ezt tudja a Volvo eddigi legkisebb SUV-ja, az adott esetben már 15 millió forint alatt hazavezethető elektromos EX30.
A Volvo úgy kíván jelentősen gyorsítani a töltési procedúrán, hogy közben nem csökken az akkumulátor élettartama.
A Volvo kínai testvérmárkája, a Lynk & Co hangzatos szlogenekkel támadó egyedi hangulatú autószalonja egyfajta klubként funkcionál, ahol csak egyetlen kocsi van kiállítva, és ahol nem feltétlenül szeretnék, hogy a betérők új autót vásároljanak maguknak.
A villanyhajtás terjedésének köszönhetően előbb-utóbb mindenkinek meg kell majd ismerkednie az elektromos autók jellegzetességeivel, a vezetési sajátosságoktól a különféle kényelmi extrákig. Lássuk, mire érdemes figyelni!
A tisztán elektromos vagy részben elektromos hajtásláncú autók ma már egyre szélesebb kör számára elérhetőek, így érdemes áttekinteni, hogy miben más egy ilyen modern járművet vezetni és használni, mint a hagyományos, belső égésű motorral szerelt változatokat. Lássuk, mire érdemes figyelni! Egy biztos: nem kell újratanulni a vezetést és nem kell rettegni a hatótávparától sem.
A Volvo P1800 Cyan GT egy-egy példányának elkészítése több mint egyesztendőnyi időt vesz igénybe.
A lokálisan zéró emissziós kukásautó egy teljes töltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
Ez nagyjából tíz csúcs-Teslában lévő akkuval egyenlő.
A szinte teljesen hangtalanul suhanó szupermodern zöld rendszámos nyergesvontató hidrogénből nyeri a működéséhez szükséges energiát.