Volánbusz-sztrájk: kitört a számháború
Nincs egyetértés a cég és a szakszervezet között, hogy hányan is vették fel hétfőn a munkát.
Nincs egyetértés a cég és a szakszervezet között, hogy hányan is vették fel hétfőn a munkát.
Hétfőn is folytatódik a volánosok vasárnap kezdődött munkabeszüntetése: ma sokkal több, mintegy 19 ezer járat maradhat ki a sztrájk miatt országszerte. Érdemes tájékozódni, mielőtt útnak indulunk.
Érdemes alaposan tájékozódni, mielőtt valaki útnak indul.
A Volánbusz-munkavállalók egy részét képviselő SZAKSZ továbbra is indokoltnak tartja a hónap végére tervezett újabb sztrájkot.
88 millió forint pótdíjat fizettek be az utasok a MÁV-nak tavaly, 60 milliót a Volánbusznak.
Csak úgy érné meg megszüntetni a Budapest-bérletet jelenlegi formájában, ha az állam semmit nem fizetne a fővárosnak a törvényben meghatározott kötelezettségei teljesítéséért – írják.
A buszvezető láthatóan elég sokáig a telefonját nézegette menet közben.
A munkavállalói érdekképviselet nem tudja elfogadni a három év alatt 25 százalékos béremelésről szóló ajánlatot. És a továbbiakban a Volánbusszal akarnak tárgyalni, nem a MÁV-csoporttal.
Három év alatt 25 százalék béremelés lehet, több nem, sztrájkolni fölösleges.
A Volánbusz egyik járatán készült a felvétel.
Készülnek a mozdonyvezetők is.
Az agglomerációban élők egy része csaknem 60 százalékkal többet fizethet az új rendszerben.
Márciustól élnek a változások.
Budapest kasszájának csúnya mélyütés lenne Lázár János ajánlatát elfogadni, de nem csak erről szóltak a miniszter bejelentései. Most szinte minden azzal van tele, hogy Budapest közlekedése hogyan alakul át, de a kedvezményrendszer átalakítása és a napijegyek bevezetése is nagyon sokakat fog érinteni.
Vitézy Dávid szétszálazta, hogyan működött eddig a fővárosi és az agglomerációs közlekedést összekötő bonyolult megállapodás.
A helyi járatok adatai csak ott működnek, ahol van a buszokon műholdas nyomkövető.
Határozatlan időre szól a BKK, a Volán és a MÁV december végi megállapodása a Budapest-bérletekről. Az RTL Híradó birtokába került dokumentumban nincs utalás arra, hogy március 1-je után nem lesznek használhatók a BKK bérletei a HÉV-ekre, Volánbuszokra és vonatokra.
Karácsony Gergely Lázár János ötletére, miszerint kivonulnának a fővárosi közlekedésből, pár nappal ezelőtt azt mondta, reméli, hogy ez csak egy vicc.