Kartellező teherautógyáraktól követel kártérítést a Waberer's
Közel 50 millió eurót követel a Waberer's a cégektől, amelyeket a teherautók és kamionok árainak összehangolásával vádolnak.
Közel 50 millió eurót követel a Waberer's a cégektől, amelyeket a teherautók és kamionok árainak összehangolásával vádolnak.
A túl drágán bevezetett részvények a támaszszintről is nagyot zuhantak.
Befejeződött a lengyel versenytárs felvásárlása; bár az adásvételnél bírósági végzésre is szükség volt, a fuvarozó most új munkaerővel töltheti fel a külföldi piacokra távozó román és magyar sofőrök helyét.
A magyar szállítmányozó a nagykereskedelmi áraikat egyeztető kamiongyártók ellen indított pert. Két éve már eurómilliárdokra büntették a négy legnagyobb kamiongyártót kartellezés miatt – az ötödiket pedig csak azért nem, mert ő dobta fel a többi céget.
Az ingatlanfejlesztésben látja a jövőt az üzletember, de a hazai szabályozás is motiválta a döntést.
A pótkocsi látott már szebb napokat is, a Szentlélek mellett már csak néhány spanifer tartja egyben.
Kifizeti a Waberer's romániai leányvállalata a romániai adóhatóság által követelt adóhátralék kisebb részét. A fennmaradó összeget viszont közigazgatási, szükség esetén pedig bírósági úton támadja meg, valamint kérelmezi a döntés végrehajtásának felfüggesztését – írja az MTI.
A logisztikai üzletágának részarányát tervezi növelni a vállalaton belül a Waberer’s, részben külföldi akvizíciók árán – mondta a Világgazdaságnak Lajkó Ferenc, a társaság vezérigazgatója. Év végére pedig eldőlhet, mi lesz a cég új neve.
A Volvo Trucks és a Waberer's International Nyrt. önvezető kamionokat próbált ki közúti forgalomban pénteken.
Miközben a kormány több szektorban építgeti és erősíti a hozzá hű, vazallus vállalkozói réteget, másutt inkább a külföldiek vásárolnak: olyan, befutott magyar márkák jutottak mostanában részben vagy egészben külföldi kézbe, mint a Waberer's, a Sziget, a Fornetti vagy a Szentkirályi.
Nem egyszerűen magyar, hanem kormányhű, vazallus vállalkozói réteg kialakításán munkálkodik a kormány. Miközben azonban a politikailag érzékeny szektorokban, így a médiában vagy a bankoknál, sorra kerülnek itthoni kézbe cégek, máshol a nemzeti tőkések is gyakran megválnak „hungarikumoktól”.
Nem elég egyszerűen magyarnak lenni, kormányhűség is kell a helyzetbe kerüléshez.
2021-ig maradhat a márkanév, ha az új tulajdonos úgy akarja. A logó pedig utána is.
A kibocsátásból származó pénz legnagyobb részét a lengyelországi felvásárlásra fordíthatják.
Kijöttek a cég tavalyi adatai, mindenhol bővülés van.
Hiába szóltak neki, hogy ne tolasson, nem nagyon foglalkozott a dologgal. Viszont magyarul kiabált az angoloknak.
Kamiononként pár százezret nyert a Waberer's egy új jogszabályon. És van neki úgy 2500 darab járműve.
Életét vesztette a csallóközi Alistálon az a kamionsofőr, aki a vasúti átjárónál a stoptáblánál nem állt meg, hanem ráhajtott a sínekre. Még nem tudni, hogy a sofőr figyelmetlensége vagy fékhiba okozta a tragédiát.
Megindult a forgalom egy sávon az M0-ás autóúton, az M1-es autópálya felé vezető oldalon, ahol korábban összeütközött két kamion a 9-es kilométerszelvénynél. A műszaki mentés még tart az M1-es autópálya felé vezető oldal 9-es kilométerénél.
Szinte ugyanarra a vizsgálatra köteleztek a nagy magyar kamionosképzésen, amelyet egyszer már megcsináltam. Kiderült, hogy ha magam, a saját kontómra csinálnám a képzést, 2 hónap alatt végeznék is vele, két hét alatt be is hozná az árát a díj, ezzel szemben az állami mentorálás mellett elképesztően vontatottan zajlik a projekt, 8-10 hónapba is beletelik. Világossá vált, hogy a nyugatihoz közeli bérek megadását nem lehet megspórolni. Sorozatunk befejező része.