Közutakra szabadított versenyautó ez az új extrém Audi R8
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Az új villanyszedán aerodinamika fronton többek közt a legfejlettebb Mercedeseket és Teslákat is veri.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
A Berlina Aerodinamica Tecnica, vagy más néven B.A.T. autók láttán nemcsak 70 éve esett le sokak álla.
A Superleggera V4 nem egyszerűen csak nagyon erős, hanem elképesztően könnyű is – a neve is ezt jelenti.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.