Üléspróbát vettünk a horvátok közel 2000 lóerős villanyautójában
Az itt a szomszédban készülő hangtalan hiperautó szó szerint elképesztő gyorsulást és igen komoly végsebességet produkál.
Az itt a szomszédban készülő hangtalan hiperautó szó szerint elképesztő gyorsulást és igen komoly végsebességet produkál.
500 kilométeres hatótávval és világelsőként fedélzeti Androiddal támad a Model 3-ra a Volvo új villanyautója.
A hagyományos értelemben vett autógyártást képviselő cégek ha kicsit késve is, de igen hathatós ellencsapásokat indítanak a villanyautós amerikai vállalat ellen.
A német konszern a fő csapásvonal, vagyis a teljes értékű személyautók mellett a mikromobilitási megoldásoknak is egyre nagyobb figyelmet szentel.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Mutatjuk a toplistát, melyet a jelenleg kapható legnagyobb e-hatótávú autók uralnak. Az első helyezettel 63 kilométert lehet megtenni a benzinmotor beindulása nélkül.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.
A belső égésű motorral szerelt személyautók napjai meg vannak számolva, de országonként eltérő, hogy mikortól tűnnek majd el az új járművek piacáról.
Az elemeiről ismert Energizer a barcelonai MWC-n is büszkén mutogatja vadonatúj, 18 ezer mAh kapacitású akkumulátorral szerelt mobilját. Nehéz is lenne nem kiszúrni: az eszköz akkora, mintha két telefont olvasztottak volna egybe.
A hordozható akkumulátorok tankjaként is jellemezhetnénk a PWR27-et, ugyanis rengeteg energiát tárol, ráadásul az sem kottyan meg neki, ha egy teherautó áthajt rajta.
Az olasz márka új hibridje nem egy limitált szériás-, hanem egy nagyobb mennyiségben gyártott modell lesz.
Három, ideiglenesen kihelyezett forgalomirányító lámpa akkumulátordobozát is kifosztotta.
A svéd márka parányi négykerekűje alaposan megelőzte a korát, de szó szerint csak egy pár készült belőle.
A spanyol gyártó cserélhető aksis újdonsága úgy néz ki, mint egy apró négykerekű űrhajó. Automatikusan felismeri, hogy ki vezeti, magától is tud közlekedni, és az ígéretek szerint igen olcsó lesz vele gurulni.
Nem kell sokat várnunk az amerikai gyártó első itthoni értékesítő pontjának átadására, olyannyira, hogy már most hazai tesztvezetésre hív a cég.
Sok az eszkimó, kevés a fóka – tartja a mondás, ami az elektromos autókra is tökéletesen alkalmazható.