#alvállalkozó












Hír24: Így szívták meg a Demján cégével szerződő kisvállalkozók

Csalás gyanújával nyomoz a rendőrség az Arcadom Zrt. ügyeivel összefüggésben – így értesült a Hír24. A felszámolás alatt álló céget saját alvállalkozói jelentették fel, mert nem fizették ki őket. Vannak, akiknek dolgozókat kellett kirúgniuk, alig néhány milliós tartozás miatt – állították. Az Arcadom Demján Sándor cégbirodalmának egykor koronaékszere volt – fogalmaznak a cikkben.

hvg.hu

Blikk: Visszatérhetnek a lepukkant buszok néhány pesti vonalra

Kivonnak a forgalomból ettől a héttől ötven légkondicionált, szinte új EURO 3-as buszt Budapesten, és helyettük régi, lestrapált járműveket küldenek vissza az utakra – írja a Blikk Online. A lap szerint a lepukkant veterán járművek éppen az első kánikulai napok térnek vissza.

hvg.hu



Az Arcadom hoppon maradt alvállalkozói tüntettek Szatymazon

Pénzükért tüntettek csütörtök délután az Arcadom Zrt. alvállalkozói, akik korábban a szegedi CE Glass Industries szatymazi központjának építkezésén dolgoztak. Szabó Bálint, a károsultak közül hat alvállalkozót képviselő Likvid Kontroll Kft. ügyvezetője a központ azt mondta: ügyfelei igazolt teljesítéssel és befogadott számlával rendelkeznek, pénzüket mégsem kapták meg. A CE Glass 2012 márciusában átadott szatymazi központja uniós támogatással, csaknem 3 milliárd forintból épült meg.

MTI


Napi: kimaradtak a beszállítók lánctartozás elleni tervezetből

Egyáltalán nem szerepelnek a beszállítók a lánctartozás elleni tervezetben, amit a Nemzetgazdasági Minisztérium készített, pedig a szerződések jelentős részénél ők felelnek a projekt összköltségének több mint feléért – erre hívták fel a Napi Gazdaság figyelmét építési piaci szereplők. Szerintük sokkal egyszerűbb és igazságosabb lenne a rendszer, ha a lánctartozások okozóját a probléma keletkezésének helyén büntetnék.


A BKV jobban járna, ha maga üzemeltetné az új buszokat

Évente több milliárd forintot takaríthatna meg a BKV, ha a 150 új autóbuszt maga üzemeltetné és nem szervezné ki a szolgáltatást - írta a Népszava pénteken, a lap információi szerint ezt a Budapesti Közlekedési Központ belső szakértői anyaga állapítja meg.

MTI