Az Alibaba áll a teljesen önvezető új kínai villanyautó mögött
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
Az alapmodell gyártásának felfuttatását követően érkezik az összkerékhajtású low-end Tesla.
Jó hír a villanyautók szerelmeseinek: már csak pár év, és ezek az autók a mostaninál jelentősen olcsóbbak lesznek.
A négykarikás gyártó hamarosan egy minden korábbinál kisebb divatterepjáró-újdonsággal fog előrukkolni.
A négykarikás autógyártó adott munkatársai szabad szemmel jól látható prémiumot vihetnek haza, de nem olyan sokat, mint a dízelbotrány előtt.
Mindenki Norbija tele van ambícióval és tervekkel: szerinte övé az egyik leggyorsabb idei kocsi, várja az elektromos versenyautókat, hazai fejlesztésű villanyautókat szeretne gyártani, és új szakágakban is szívesen kipróbálná magát.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
Csak vesztesei lennének – mondják a németek.
Az amerikai gyártó a tradicionális európai autógyártók saját földjén aratott fontos győzelmet. Más kérdés, hogy ez mire lehet elég?
Nem olyan rég sok automataváltó még csak 4 fokozattal rendelkezett, most viszont már 13 sebességgel kísérleteznek.
A Ford és a Lincoln gigantikus méretű SUV-jaiból alig tudnak annyit gyártani, amennyire a piacon igény lenne.
Az orosz autóipari malmok a jelek szerint lassan őrölnek, csúszik a Vesta új változatainak sorozatgyártása.
A kompakt prémium crossovernek vélhetően már a végső tesztelése folyik zord téli körülmények mellett.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a hamarosan hivatalos formában is leleplezendő kompakt divatterepjáró.
Július elsején hatalmas piknik lesz a nyugat-franciaországi l’Oise megyében. A várhatóan 10 ezer részvevőt egyetlen dolog köti össze: mindannyian Dacia-tulajdonosok. Van ok az ünneplésre.
A két német autógyártó óriás az Egyesült Államokban működő gyárai miatt kerülhet bajba.
Elmaradtak a magyar számok a várttól. Az ipar jó teljesítményét ugyanakkor nem szabad adottságnak venni.
Nyugalom, nem tervezési hiba miatt, hanem szándékosan lett ilyen ez az amúgy igen sikeres francia kocsi.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.