Több napra leáll a termelés a Volkswagen legnagyobb gyárában
Sok az elfekvő autó.
Nem csitul a kereskedelmi háború.
A svédek új divatterepjárójában már alig kell majd használni a kormányt és a pedálokat.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka ígéretéhez híven az Egyesült Államokban leplezte le legfrissebb modelljét.
Mindegy, hogy a forma, az anyag vagy az alkalmazott technika a felelős érte, az autóipar minden dimenzióban képes legendákat gyártani. Cikkünkben öt olyan megoldást mutatunk be, amely megváltoztatta, amit addig az autóról gondoltak.
A villanyautók gyártásához kevesebb munkaerő szükséges, mint a belső égésű motorosokéhoz.
A Ford bepillantást nyújt legújabb kompakt modelljének gyártási folyamatába, virtuálisan megnyílnak a német üzem kapui.
Budapesttől alig 350 kilométerre készül a teljesen megújult, alaposan modernizált Mercedes G-osztály.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
A címben olvasható kijelentést egy kínai tulajdonban lévő európai autógyártó vezetője tette.
Az elmúlt negyedévet a korábbiaknál jobb teljesítménnyel zárta a vállalat, ami elsősorban az új Vesta-modelleknek köszönhető.
A csehek egyik szabadidő-autóját, a Karoqot gyártják majd a németországi osnabrücki üzemben is.
Mélyreható változások zajlanak a világ autóiparában: miközben megállíthatatlanul jön az elektromos és az önvezető járművek kora, az iparág koncentrációja is gyorsul. A háttérben olyan csúcsmenedzserek állnak, akik úgy néznek ki, mintha az életük csak a munkából állna.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossovere várhatóan már jövőre be fog mutatkozni.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a hamarosan hivatalos formában is leleplezendő kompakt divatterepjáró.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
Július elsején hatalmas piknik lesz a nyugat-franciaországi l’Oise megyében. A várhatóan 10 ezer részvevőt egyetlen dolog köti össze: mindannyian Dacia-tulajdonosok. Van ok az ünneplésre.
Az alapmodell gyártásának felfuttatását követően érkezik az összkerékhajtású low-end Tesla.