Jobb, ha tudja: teljesen eltűnik a kézifék az autókból
Egy brit felmérés szerint egyre kevesebb gyártó tesz hagyományos, mechanikus kéziféket a kocsiba.
Egy brit felmérés szerint egyre kevesebb gyártó tesz hagyományos, mechanikus kéziféket a kocsiba.
Az Enovate elnevezés egészen kacifántos megfejtést rejt.
Kívülről csak minimálisan változott a már jó ideje legnépszerűbb hazai új autó, de a lemezek alatt bőven akadnak új fejlesztések. Esztergom környékén fogtuk vallatóra az immár dízel nélküli új Vitarát.
Az orosz gyártó új terepjáró koncepciója a jelek szerint elnyerte a közönség tetszését.
Magyarország soha nem fog olyan javaslatot támogatni Brüsszelben, amely rontaná a német, és ezen belül a bajor autóipar helyzetét – jelentette ki Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Münchenben.
2025-ig minden Audi-típust elérhetővé tennének elektromos változatban, a motorokat pedig Győrben gyártják.
Az Icona sorozat sportkocsijai a legmodernebb technológiákkal megspékelve repítenek vissza az 50-es évekbe.
Megérkezett a csillagos márka kompakt modelljének sportos kiadása, az Audi S3 és az VW Golf R új riválisa.
Az autóipar hosszú évtizedekig csak és kizárólag kereklámpás modelleket ontott magából, de aztán jött a változás.
A BMW müncheni központjában járva üléspróbát vettünk a konszern legnagyobb és legtekintélyesebb modelljében. Illatos puha bőr és mélyen süppedős szőnyeg kedvelők előnyben.
A szovjet autóipar eme remekének három tengelye volt.
A bajor gyártó központjában jártunk, ahol testközelből ismerkedtünk meg az első villanymotoros BMW versenyautóval, ami a Formula–E sorozatban áll rajtvonalhoz. Szinte teljesen hangtalanul, de remélhetőleg izgalmas versenyeket produkálva.
Most a nemzetközi pénzügyekért felelős alelnök jelentette be a távozását, tovább növelve az elmúlt napokban a céget elhagyó vezetők számát.
A Németországban gyártott új sportos divatterepjáró első példányát jó néhány ezer kilométerrel arrébb várja a tulajdonosa.
Gárdi Balázs számtalan hazai és nemzetközi fotóverseny győztese, illetve azon kevesek egyike, akik közelebbről is láthatták a villanyautók gyártásával foglalkozó Tesla boszorkánykonyháját.
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
Néhány napja már beszámoltunk arról, hogy a fegyverek mellett elektromos motorokat és autókat is akar gyártani a gépkarabélyokról ismert Kalasnyikov. Most az is kiderült, miért akar a Teslával versenyezni az orosz üzem.
A legfrissebb adatok szerint már nem a bajor vállalat a világ legnyereségesebb autógyártója.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.