Ikonikus és nagyon erős új Ferrarikat lepleztek le
Az Icona sorozat sportkocsijai a legmodernebb technológiákkal megspékelve repítenek vissza az 50-es évekbe.
Az Icona sorozat sportkocsijai a legmodernebb technológiákkal megspékelve repítenek vissza az 50-es évekbe.
Megérkezett a csillagos márka kompakt modelljének sportos kiadása, az Audi S3 és az VW Golf R új riválisa.
Az autóipar hosszú évtizedekig csak és kizárólag kereklámpás modelleket ontott magából, de aztán jött a változás.
A BMW müncheni központjában járva üléspróbát vettünk a konszern legnagyobb és legtekintélyesebb modelljében. Illatos puha bőr és mélyen süppedős szőnyeg kedvelők előnyben.
A szovjet autóipar eme remekének három tengelye volt.
A bajor gyártó központjában jártunk, ahol testközelből ismerkedtünk meg az első villanymotoros BMW versenyautóval, ami a Formula–E sorozatban áll rajtvonalhoz. Szinte teljesen hangtalanul, de remélhetőleg izgalmas versenyeket produkálva.
Most a nemzetközi pénzügyekért felelős alelnök jelentette be a távozását, tovább növelve az elmúlt napokban a céget elhagyó vezetők számát.
A Németországban gyártott új sportos divatterepjáró első példányát jó néhány ezer kilométerrel arrébb várja a tulajdonosa.
Gárdi Balázs számtalan hazai és nemzetközi fotóverseny győztese, illetve azon kevesek egyike, akik közelebbről is láthatták a villanyautók gyártásával foglalkozó Tesla boszorkánykonyháját.
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
Néhány napja már beszámoltunk arról, hogy a fegyverek mellett elektromos motorokat és autókat is akar gyártani a gépkarabélyokról ismert Kalasnyikov. Most az is kiderült, miért akar a Teslával versenyezni az orosz üzem.
A legfrissebb adatok szerint már nem a bajor vállalat a világ legnyereségesebb autógyártója.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
Évtizedekkel ezelőtt körülbelül ilyen volt egy átlagos magyar család álomautója, amibe még a csomagok és esetleg a kutya is befért.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Az olasz gyártó nagyságrendekkel nagyobb profitot tesz el autónként, mint a német prémium márkák.
Az első komoly jelzést tavaly októberben kapta Debrecen, élesbe pedig júniusban fordultak az események, a közgyűlés tagjainak akkor szóltak, hogy a város megütötte a főnyereményt: a városban épít gyárat a BMW. Cikksorozatunk első részében azt vesszük végig, mi történt a városházán közvetlenül a beruházás bejelentését megelőzően.
Vértes András közgazdász szerint 4-5 évig nem a német multi, hanem az adófizetők állják majd a cechet.
A négykarikás német autómárka magyar üzemében egy tisztának ígért, hibridesített dízelmotor gyártásába vágtak most bele.