Orosz versenyző: itt az új Lada Vesta Sport, mutatjuk a belsejét is
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
Néhány napja már beszámoltunk arról, hogy a fegyverek mellett elektromos motorokat és autókat is akar gyártani a gépkarabélyokról ismert Kalasnyikov. Most az is kiderült, miért akar a Teslával versenyezni az orosz üzem.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
Évtizedekkel ezelőtt körülbelül ilyen volt egy átlagos magyar család álomautója, amibe még a csomagok és esetleg a kutya is befért.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Az olasz gyártó nagyságrendekkel nagyobb profitot tesz el autónként, mint a német prémium márkák.
Az első komoly jelzést tavaly októberben kapta Debrecen, élesbe pedig júniusban fordultak az események, a közgyűlés tagjainak akkor szóltak, hogy a város megütötte a főnyereményt: a városban épít gyárat a BMW. Cikksorozatunk első részében azt vesszük végig, mi történt a városházán közvetlenül a beruházás bejelentését megelőzően.
A négykarikás német autómárka magyar üzemében egy tisztának ígért, hibridesített dízelmotor gyártásába vágtak most bele.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett és számos új funkcióval felvértezett Vitara hazai forgalmazásának megkezdésére.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Harmadával nőhet a magyarországi autógyártás a BMW-nek köszönhetően, amely az ötödik nagy szereplőként épít üzemet hazánkban. Az ágazat már így is igen erős, az egyetlen korlát a munkaerőhiány lehet.
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
Az olasz gyártó nem éppen kétfilléres kőkemény sportautói iránt világszerte komoly érdeklődés mutatkozik.
Teljesen egyértelművé vált, hogy a svéd márka nem kíván veszteséggel árulni elektromos autókat.
A legfrissebb adatok szerint már nem a bajor vállalat a világ legnyereségesebb autógyártója.
Vértes András közgazdász szerint 4-5 évig nem a német multi, hanem az adófizetők állják majd a cechet.
A cseh márka szerint a sportos modellek iránt komoly érdeklődés mutatkozik, így hamarosan vadonatúj RS típusok érkeznek.
A járműipar már nem tud többet hozzátenni a növekedéshez, így hiába volt meglepően jó hónapja a magyar iparnak, mégis maradt a lassuló pálya.
Ennek a sportautónak nem okoz gondot, ha aszfalt helyett például egy tavon kell közlekednie.