Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Július elsején hatalmas piknik lesz a nyugat-franciaországi l’Oise megyében. A várhatóan 10 ezer részvevőt egyetlen dolog köti össze: mindannyian Dacia-tulajdonosok. Van ok az ünneplésre.
2017-ben 665 ezer Daciát adtak el világszerte, ez az előző évhez képest 12 százalékos forgalomnövekedés, és a Renault-Nissan, immár világméretű autóipari komplexum egész éves bővülését 8,5 százalékkal múlja felül. A Renault egyébként 1999-ben vette meg a régi román autógyárat, amely a létező szocializmusban is gyártott már Franciaországban rég kifutott Renault-imitációkat.
Franciaországban a tavalyi eladási adatok szerint a Dacia Sandero veri a Renault Cliót, sőt a Peugeot 209-est is. Vagyis Franciaország legnépszerűbb autója egy Dacia modell. Tavaly az Európai Unióban 464 ezer Daciát adtak el, ez 12 százalékos növekedés – írja a Les Echos.
Mi a Dacia titka?
A Dacia európai igazgatója, Jean-Christophe Kugler szerint nincs benne semmi fölösleges, ilyen olyan technikai trükk, amely irritálja a hagyományos autókra vágyókat. A jövedelmezőség mögött az egyik fontos tényező, hogy a Dacia-típusok alkatrészeinek hetven százaléka megegyezik. Az autókat Pitestiben és a marokkói Tangerben gyártják, ahol a munkabérek nem ostromolják az eget. A Daciák átlagos életkora hét-nyolc évre van kalibrálva, miközben a konkurencia hasonlóan olcsó modelljeinek csak öt évet szánnak.
A Dacia a jövő autója?
Szó sincs róla! A Dacia sikere vélhetően az utolsó, környezetszennyező, hagyományos autóipari termék hattyúdala. Egyelőre szó sincs a Daciánál az elektromos modell fejlesztéséről. A Renault a Dacia-modellekkel az autózás régi, lassuló, de még létező áramlatában utazik. Addig adnak el olcsó, szennyező, hagyományos üzemanyaggal működtethető autókat, amíg lehet.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?