Aggódnak a német autógyárak az amerikai büntetővám miatt
Csak vesztesei lennének – mondják a németek.
Csak vesztesei lennének – mondják a németek.
Nyugalom, nem tervezési hiba miatt, hanem szándékosan lett ilyen ez az amúgy igen sikeres francia kocsi.
Az amerikai gyártó a tradicionális európai autógyártók saját földjén aratott fontos győzelmet. Más kérdés, hogy ez mire lehet elég?
Nem olyan rég sok automataváltó még csak 4 fokozattal rendelkezett, most viszont már 13 sebességgel kísérleteznek.
A Ford és a Lincoln gigantikus méretű SUV-jaiból alig tudnak annyit gyártani, amennyire a piacon igény lenne.
Az orosz autóipari malmok a jelek szerint lassan őrölnek, csúszik a Vesta új változatainak sorozatgyártása.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.
A kompakt prémium crossovernek vélhetően már a végső tesztelése folyik zord téli körülmények mellett.
Természetesen nem a nemzetszocialisták alapították a brit márkát, de a mostani nevének kialakulásában áttételesen ők is kivették a részüket.
Az amerikai gyártó még mindig nem tudta felfuttatni olcsó villanyautójának a gyártását, pedig arra már rengeteg előrendelést leadtak.
Habár egyre jobban tombol a divatterepjáró-őrület, a Golf eladási mutatóira továbbra is büszke lehet a Volkswagen.
Az autóipar elképesztő dinamikával pörög, a négykerekűek szépen lassan mindent elárasztanak.
A sportos olasz márka modelljei nem igazán kelendőek, a munkások hosszabb szabadságot kaptak.
A német gyártó hivatalos fotókat közölt a gigantikus új SUV gyártási folyamatáról.
Az Opel vezetősége és a munkavállalók képviselői megállapodtak a költségek mérséklését célzó tervről, amelynek keretében csökkentik a németországi munkahelyeken foglalkoztatottak munkaidejét.
A világ autóipara egy teljesen új korszak előtt áll, és ez különös kihívások elé állítja azokat az országokat, mint amilyen Magyarország is, ahol az autóipar rendkívül fontos szerepet játszik a gazdaság teljesítménye szempontjából.
A négykarikás német vállalat hazai gyára egy új kompakt divatterepjáró gyártásának beindításával ünnepli meg alapításának 25. évfordulóját.
A PSA szerint az Opelnél sokkal rosszabb a helyzet, mint azt az adásvétel aláírásakor tudni lehetett.
A Volkswagen konszernhez tartozó Skoda Auto 2020-tól megkezdi az elektromos autók gyártását.