Miért árasztják el autóikkal a kínaiak Európát?
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
Határozottabb fellépést hirdetett az EU a kínai autók ellen, miközben a legnagyobb német márkák például nagyon függnek a távol-keleti piactól, így aztán egy kereskedelmi háború könnyen öngól lehet a végén. Nem véletlen, hogy a csatát a franciák forszírozzák.
Sokkal gyorsabban akarnak dolgozni egy-egy újdonságon, de ezzel nagy rizikót vállalnak.
Szívesen látná a kínai autógyártókat Európában a német autóipari beszállító ágazat.
Több mint 800 embert küldenek el.
Megint a légzsákokkal van baj.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Olyan versenyelőnyben vannak az elektromos autók és akkumulátorgyártás szempontjából, amivel nehéz lesz mit kezdeni.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
Az autóipari cégek régóta és aktívan használják a híres-hírhedt pályát tesztelésre a termékeik fejlesztése során.
Az európai gépjármű- és alkatrészgyártás óriása továbbra is Németország, az üzemek hatoda itt működik.
A svéd gyártó, amely sokáig a kombik királya volt, másfele látja a jövőt.
A retrós kis Honda e nem váltotta meg a világot.
Rákot okozhat a szépítő kezelés közben keletkezett füstgáz.
Carlos Ghosn, aki nem is olyan rég még a Renault-Nissan-Mitsubishi autósóriás elnök-vezérigazgatója volt, egy cselló tokjában hagyta el Japánt 2019-ben, ahol korábban letartóztatták. Most rágalmazás és hitelrontás miatt perli a Nissant.
Az Ácson épülő akkumulátorokhoz szükséges katódok gyártásával foglalkozó gigaberuházás és a debreceni akkumulátorgyár magyarországi megépülése a kormány álláspontja szerint a munkahelyteremtést és az autóipar forradalmát hozza el. Szijjártó Péter szerdai bejelentése után hazánkban a kínai tőkétől függés egyre nő, eközben Európa többi országa is fokozza erőfeszítéseit a minél több gyártó vonzására, de igyekszik csökkenteni az ázsiai függést, ezzel együtt felvenni a versenyt az Egyesült Államokkal.
Töretlenül nő világszerte a hobbiterepjárművek népszerűsége, az újautó-eladások közel fele már ebből a jármű-kategóriából kerül ki. Mivel szinte valamennyi gyártó piacra dobta a maga terepjáróját, a trend belátható időn belül aligha szakad meg.
129 ezer legyártott és közel ennyi eladott autóval 2 milliárd euró fölé nőtt a Magyar Suzuki árbevétele, a nyereség azonban felére csökkent. A vállalat idén felgyorsítja a gyártást, cél a 3 milliárd eurós árbevétel megközelítése. Az esztergomi gyárban már indiai és Fülöp-szigeteki munkavállalók is dolgoznak.
Megszüntetné a párhuzamos fejlesztéseket a Volkswagen, és nagyobb kihasználtsággal működtetné a német gyárait a cég.
Több mint 20 százalékkal nőtt a személyautók gyártása az első fél évben.