Hathetes sztrájk után megállapodott a szakszervezettel a világ egyik legnagyobb járműipari vállalata
A munkabeszüntetés három cégnek is milliárdos nagyságrendű, vagy azt megközelítő veszteségeket okozott.
A munkabeszüntetés három cégnek is milliárdos nagyságrendű, vagy azt megközelítő veszteségeket okozott.
Hatodik hete állnak le az autógyárak egymás után az Egyesült Államokban, ahol a szakszervezet jelentős béremelést követel az infláció miatt.
Két ember megsérült a Toyota egyik beszállítójánál történt robbanásban. Az eset miatt hat üzem tíz gyártósorát le kellett állítani.
Az elektromos járművek globális eladása 49 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
Három perc alatt készül egy teljes szerkezeti egység, órák helyett.
Úgy tűnik, máshol van pénz új autóra.
Ha valaki egy régebbi építésű bevásárlóközpontban próbál parkolni, azonnal érzi, hogy kinőtték a kocsik a helyeket.
A három nagyvállalat, a Ford, a General Motors és a Stellantis csillagászati profitot vágott zsebre, miközben a dolgozóknak kevés jutott. A szakszervezet vezetője egy kongresszusi képviselővel együtt nyílt levélben fordult az amerikai közvéleményhez, hogy megindokolja a sztrájkot, amely megbéníthatja az amerikai autóipart, de egyelőre csak egy-egy Ford, General Motors és Stellantis gyárban szüntették be a munkát.
A cég piaci értéke így is magasabb jelenleg, mint például a Hyundaié.
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
Határozottabb fellépést hirdetett az EU a kínai autók ellen, miközben a legnagyobb német márkák például nagyon függnek a távol-keleti piactól, így aztán egy kereskedelmi háború könnyen öngól lehet a végén. Nem véletlen, hogy a csatát a franciák forszírozzák.
Sokkal gyorsabban akarnak dolgozni egy-egy újdonságon, de ezzel nagy rizikót vállalnak.
Szívesen látná a kínai autógyártókat Európában a német autóipari beszállító ágazat.
Több mint 800 embert küldenek el.
Megint a légzsákokkal van baj.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Olyan versenyelőnyben vannak az elektromos autók és akkumulátorgyártás szempontjából, amivel nehéz lesz mit kezdeni.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
Az autóipari cégek régóta és aktívan használják a híres-hírhedt pályát tesztelésre a termékeik fejlesztése során.