A vezető nélküli autók tönkretehetik a biztosítókat
Ha alig lesz baleset, megzuhannak a díjak.
Ha alig lesz baleset, megzuhannak a díjak.
Nem a General Motors és a Chrysler lesz a fő riválisuk a jövőben.
Az első három hónapban több mint kétezer gépjárművet értékesített a Magyar Suzuki és ezzel vezet a magyar piacon.
Nagyot téved, aki még mindig azt hiszi, hogy az elektromos (és hibrid) autók nem fogják az életünket felforgatni. Európában az idén több mint 75 ezerrel lett több ilyen jármű az utakon, ami brutális méretű éves növekedést jelent.
Minden eddigi szintet meghaladt a használtautó-import, júniusban 11 400, júliusban 11 300, augusztusban pedig 9900 használt kocsit hoztak be Magyarországra.
Új elektromos modelleket dob piacra a német hátterű autóóriás.
Egy év alatt negyedével estek az árak a németországi elektromos autók piacán, és így bár 2010-ben még a hagyományos gépkocsik árának a duplájába kerültek, ma már kevesebb, mint 45 százalék az átlagos felár.
Az év közepére tovább gyorsult a használtautó-import növekedése, három hónap alatt 135 ezer használt autót adtak el.
Vaskos sallernak néz elébe a jó ideig a más autójával – a finanszírozó bankéval – közlekedő devizahiteles kolléga, egy egyszerű adategyeztetés során kiderült ugyanis, hogy mégsem milliókkal palizta be a bankja, amikor hitelt adott neki, hogy vehessen új autót. Most tehát nem milliók, hanem csak tízezrek, esetleg pár százezer forint üti a markát. Kemény lesz a kijózanodás, annyi szent.
„Elektromos autót a népnek” szlogennel hozzák forgalomba Kínában azt a kisautót, amely elvileg tényleg minden más autónál jobban megéri.
Fordulat a hitel-visszatérítési pszichodrámában? Képlet van, de más nincs, sőt távolodóban a devizahitelesek tájékoztatásának várható időpontja. Bölcsen cselekedett, aki nem költötte el előre a várt nagy dohányt, mert nagyon úgy néz ki, nem is lesz az annyira nagy. Mikor és mennyit? Továbbra sem tudni szinte semmit, de úgy fest, inkább később és még inkább kevesebb. Mintha már nem lenne olyan széles a vigyor a svájci frankos autóban furikázó kolléga arcán. Kapitalista realizmus 3.0.
A Renault vezére szerint az idén talpraáll az európai autópiac.
Szinte hihetetlen, de igaz: az Egyesült Államok fogyasztásra épülő gazdaságát most ugyanazok a hitelek hajtják, amelyek miatt 2007-2008-ban kirobbant a gazdasági, pénzügyi világválság. Az ingatlanok helyett ugyanakkor most a gépjárművek vannak a fókuszban, emellett újra olyanok is kapnak hitelt, akiknek egyáltalán nem lenne szabad kölcsönt adni.
Úgy fest, annak ellenére is marad a használtautó-behozatal szabályozása, hogy az mind környezetvédelmi, mind a járműpark átlagos életkora szempontjából káros. Jelentősen nő a behozott öreg autók száma és életkora is.
Alig több, mint 80 ezer új autót adtak el Franciaországban, és ez már a második egymást követő hónap, hogy csökkent az új autók eladási száma.
Egyre több autót helyeznek forgalomba Magyarországon, tavalyhoz képest harmadával bővült a piac.
Alig másfél millió új autót adtak el tavaly Oroszországban. Erre ugyan már jóelőre figyelmeztettek a prognózisok, de azt, hogy mindez még az előző évi adatok kétharmadára sem elegendő, több mint elgondolkodtató a Lada és a kőolaj országában.
Nőtt az előző hónapban az üzembe helyezett új autók száma, ráadásul a forgalomból kivonás is csökkent.
Az árak a forintárfolyam romlásának és az illetéktörvény változásának köszönhetően nőnek.
Rekordmértékben emelkedett az új személygépkocsik eladása Csehországban.