szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az első három hónapban több mint kétezer gépjárművet értékesített a Magyar Suzuki és ezzel vezet a magyar piacon.

A Datahouse legfrissebb adatai szerint az országban márciusban fogalomba helyezett 7494 személygépkocsiból 886 volt Suzuki, ami 11,82 százalékos piacrésznek felel meg. Negyedéves összesítésben – a január–márciusi időszakra vonatkozóan – az esztergomi márka 11,41 százalékkal, 2247 eladott gépjárművel toronymagasan vezeti a magyar piacot.

A márka negyedéves értékesítései modellek szerinti bontásban a következők voltak: az immár turbómotorral is forgalmazott SUV-győztes Vitarából 1660; a B kategóriában szintén vezető Swiftből 293; S-CROSS-ból 173; Celerióból pedig 114 darab kelt el eddig az év folyamán.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Úgy viszik az új Lamborghiniket, mint a cukrot

Úgy viszik az új Lamborghiniket, mint a cukrot

Megjavította a hibás szkafandereket a NASA, fél év után újból lesz űrséta a Nemzetközi Űrállomáson

Megjavította a hibás szkafandereket a NASA, fél év után újból lesz űrséta a Nemzetközi Űrállomáson

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

Üres tűzcsapok, menekülő biztosítók: hogyan lett katasztrófa a Los Angeles-i tűzvész?

Üres tűzcsapok, menekülő biztosítók: hogyan lett katasztrófa a Los Angeles-i tűzvész?