Drágulnak az osztrák autópálya-matricák, de nem sokkal
A szomszédban a 10 napos, a 2 hónapos és az éves autópálya használati díjak egyaránt emelkednek.
A szomszédban a 10 napos, a 2 hónapos és az éves autópálya használati díjak egyaránt emelkednek.
Két éve az aktuális pénzromlás mértéke automatikusan beépül a következő évi matricák árába.
Van olyan sofőr, aki huszonnégyszer vette meg utólag a sztrádamatricát.
Bevezetik az elektronikus útdíjfizetést.
A négy vádlott fejenként 12–30 millió forint közötti összegű vagyoni hátrányt okozott a költségvetésnek.
Köszönhetően annak, hogy utólag is meg lehet venni a matricákat, valamint bevezették a pótdíjamnesztiát.
Túl sok befektetést igényel és könnyen kijátszható az átlagsebességet ellenőrző rendszer, a használatarányos e-matrica sincs tervben.
Január elsejével öt magyarországi autópálya-szakasz használata vált díjkötelessé.
Változnak a 2021-es autópálya-matricákat árai: egy személyautó tíznapos matricája 3640 forintba kerül majd.
A magyarországi díjköteles úthálózatra is kiterjesztik a Telepass elektronikus autópálya-díjfizetési szolgáltatását.
Itt az újabb kezdeményezés arra, hogy a környezetbarát autók felé tereljék az embereket.
A bliccelők a kijárási korlátozások alatt sem pihentek.
Láttunk már pár kifinomultabb megoldást ebből a célból. Igaz, azok is lebuktak.
Jelenleg még sztrádabélyeget használnak a személyautóknál.
Vasárnap és hétfőn sztrájkban lép az olasz autópályákon a fizetőkapuk személyzete.
Elektronikus díjfizetése fognak átállni, elvileg 2022-től.
A matrica persze ettől még ugyanúgy 2023. január elsejétől érvényes.
Az autópályákról a határzár járvány miatti elrendelése után szinte teljesen eltűntek a külföldi autósok.
Egyre többeknek jut eszébe – ha nem vettek autópálya-matricát –, hogy egy órán belül még büntetlenül be lehet pótolni a mulasztást.
Csütörtökön 22 órától útdíjat sem lehet fizetni a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül.