Kelendő a kocka: rekord sok Mercedes G-osztályt adtak el
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
Egy ötfős család, egy magyarországi kirándulás, egy szupermodern elektromos autó és a magyar töltőhálózat története néhány ezer karakterben. Avagy szép és jó dolog a villanyautó, de egyelőre nem mindenkinek és nem minden esetre.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.
A legrégebbi autó 1905-ből származik, a legújabb példányok pedig a 90-es években hagyták el a gyártósort.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
Nem sok extrát kell rendelni a német SUV-ba, hogy az ára átlépje a 40 millió forintos lélektani határt.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
A Toyota prémium márkája hamarosan piacra dobja az ikonikus LFA utódját, melyben már nem lesz belsőégésű motor.
Az új koreai szabadidő-autó minimum 8,75 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
A hibrid technika nélküli, kizárólag kéziváltóval szerelt sportmodell teljesítménye akár a 400 lóerőt is elérheti.
A Volkswagen legkisebb kupé divatterepjárója három felszereltségi szinttel kapható itthon.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
A downsizing jegyében 401 köbcentiméterrel kisebb motor kerül az 520i-be, de szerencsére nem nálunk.
A SUV, amelyet szakértő módon finomhangoltak, némi túlzással akár RS Q7-nek is nevezhető.
Az All-Terrain kivitel mintegy 1,3 millió forinttal kerül többe a normál kombi változatnál.
A belépőszintű modellben egy 286 lóerős 3 literes dízelmotor található.
Közel 24 centiméterrel nagyobb az elődjénél, de még így is szuperkompakt a Toyota kategóriát váltott újdonsága.
Megérkezett Európába a japán gyártó harmadik GR típusjelzésű globális modellje, a nagysikerű GT 86 utódja.
Egy ilyen felszereltséggel 6 millió forint alá csökkenhetne az S-Cross indulóára.
Az akár 7 üléses változatban is rendelhető és a későbbiekben full hibridként is elérhető újdonság kedvezmény nélküli fapados alapára 5,169 millió forint.