Kerékpárosok, figyelem: mára leáll a teljes közbringarendszer
Hétfő hajnalig nem lehet Bubival közlekedni.
Hétfő hajnalig nem lehet Bubival közlekedni.
A 29 colos kerekekkel szerelt terepbringával lényegében bármilyen terepen egyszerűen áttekerhetünk.
A Kossuth tér volt az utolsó állomásuk.
Az alkotóknak remekül sikerült fele annyi keréken meghonosítaniuk az eredeti Beetle életérzést.
Az 50 kilós szerkezetet a csomagtartóhoz kötözte. Kép is van róla.
A rekorder nem állna itt meg, a cél a 300 feletti tempó.
Mint az érintőkijelzős mobil a nyomógomboshoz képest, akkorát fejlődtek a kerékpárok is két évtized alatt. Nem az alkatrészek hoztak forradalmat, hanem a szemléletváltás: a profik szenvedjenek, de a hobbibringások tekerjenek kényelemben. Úgy gyorsabbak is lesznek.
A tűzoltók drótvágó berendezéssel siettek a gyermek mentésére.
A fiatalkorú sérülései maradandó fogyatékosságot eredményeztek.
Szóváltás után hamar elfajultak az események, a népesebb társaság rúgta-ütötte a másikat.
Hát, ez nem egy hétköznapi kétkerekű az biztos.
Meghalt volna a kopár síkságon, ha nem jön a bringás.
Látássérült emberek számára csak tandemkerékpárok által elérhető a biztonságos biciklizés. Ezért egy most indult társadalmi összefogás azt tűzte ki célul, hogy megfelelő biciklikkel körbe tudják tekerni az érintettek a Balatont. A tandemekre egy pénteki jótékonysági koncertre váltott belépők formájában várják az adományokat.
A Kékestetőn záruló etapot a sárga trikós lett Krists Neilands nyerte, Dina Márton második, Valter Attila pedig harmadik lett.
A Twike márka hamarosan piacra dobja új fejlesztésű hibrid tricikli járművét. A hibridhajtás alatt ezúttal a kerépározó ember és a villanymotor párosát kell értenünk.
Magyarország a hetedik bicikligyártó a kontinensen.
A Kerékpárosklub rákérdezett a jelölteknél, hogy támogatnák-e a biciklis fejlesztéseket.