Kettős fasort vágtak ki a bringaút miatt Zalában
750 méter hosszan irtották ki a diófákat Zalakaros és Garabonc között, amikor felújították a kerékpárutat.
750 méter hosszan irtották ki a diófákat Zalakaros és Garabonc között, amikor felújították a kerékpárutat.
Demonstrálni jöttünk, de ünneplés lett belőle, írta az I bike Budapest Facebookján.
Aki nem tud a lezárásról, és figyelmetlen, könnyen megsérülhet.
Nem hittük volna hogy ebben a történetben még ekkora tartalékok vannak.
Ennyiért védik az utat az önkéntes javítástól.
Kiderült, mikorra javulhat meg ez a szakasz.
A Kutyapárt saját hatáskörben elkezdte lebetonozni a Rákosrendező mellett található sok bringás által is használt macskaköves útszakaszt, de ráhívták a rendőröket. Az egyenruhások végül engedélyezték az építkezés folytatását az egyik szakaszon, a MÁV azonban megtiltotta, hogy a hozzájuk tartozó területen folytassák a munkát. Sőt.
Önkéntes kivitelezőkkel, bringásokkal és mérnökökkel dolgoznak, de a MÁV-nak nem tetszik a dolog.
Ilyen az, amikor szó szerint lehetetlenné válik a kerékpárúton történő közlekedés.
Talán nem pont ezt a felvételt kellett volna választani erre a célra. De ha már így történt, akkor legalább gyorsan ki lehetne javítani az úthibát.
Errefelé semmiképp sem szabad megszokásból biciklizni, mert könnyen baleset lehet a tekerés vége.
Sokat javult a kerékpárosok helyzete az utakon, ám az uniós baleseti statisztikák szerint, aki Magyarországon bringázik az átlaghoz képest rosszabb helyzetben van.
A terv az, hogy 2019 végére létrejöjjön az országos, összefüggő kerékpárút-hálózat.
Sok rossz állapotú bicikliút van az országban, de ez azért még így is túlzás.
Bármilyen más megoldással el lehetett volna kerülni a fák kivágását.
A bicikliút egy természetvédelmi övezeten halad át, a közeli gyárban keletkező hővel fűtik majd, hogy ne kelljen télen sót használni.
Hálózattá formálnák az eddig széttöredezett magyar bicikliút-rendszert, a gazdátlan szakaszok fenntartását pedig a Magyar Közút veszi át. Új bringaút épül a Tatai-tónál, Egerszalókra és a Csepel-sziget déli részén is - ezekről beszélt kedden Révész Máriusz kerékpáros kormánybiztos.
Faház került a bringaútra, el sem lehet mellette hajtani.
Ha az autósoknak lehet, akkor a bringásoknak miért ne lehetne körforgalmuk?
Az Etyek és Tarján közötti bicikliút sem Etyeket, sem Tarjánt nem éri el.