340 ezer forintba is kerülhet a vezetés közbeni mobilozás
Néhány hete már az összes európai országban büntetik, ha valaki a kormány mögött mobilozik. Mutatjuk a büntetési tételeket, amelyek országonként igen eltérőek lehetnek.
Néhány hete már az összes európai országban büntetik, ha valaki a kormány mögött mobilozik. Mutatjuk a büntetési tételeket, amelyek országonként igen eltérőek lehetnek.
A gödöllői polgármester ezüstéremmel ismerte el Füle Sándornak a közlekedés biztonságának javításáért tett erőfeszítéseit.
Könnyen előfordulhat, hogy hamarosan vissza fognak térni a téli időjárási körülmények, amire az autósoknak mindenképpen érdemes odafigyelniük.
Éjszakai műszak? Hétvégi buli? Egy kihalt, sötét utca ilyenkor komoly stressz- és veszélyforrás lehet. Létezik azonban egy kapaszkodó: már Magyarországon is elindult a Stockholmban és Berlinben sikerrel működő Hazakísérő Telefon nevű szolgáltatás. A kezdeményezés mögött egyelőre egy személyben álló Molnár-Csiki Maren normáldíjas telefonszámon várja a hívásokat péntek és szombat éjjel, hogy biztonságérzetet és támogatást nyújtson a hazaigyekvőknek.
Mivel lehetne elütni az időt, ha teljesen beállt a forgalom? Hát persze, hogy teniszütővel!
Másfél évtized után lecserélik a mára több ponton is sebezhetővé vált WPA2-es wifibiztonsági protokollt. Az új technológiát már az idén bevezethetik, pár éven belül, a régi routerek elöregedésével és cseréjével mindenkihez eljut.
Szimulált valóság néven figyelemfelhívó akciót szervezett a rendőrség, melyben többek közt a művérnek is fontos szerepe volt.
Örüljünk, hogy Szentendrén győzött a hivatali nagyvonalúság, és a gyalogosok zebrazászlóval védhetik magukat a sűrű autós forgalomban? Halász Áron, a Magyar Kerékpárosklub szóvivője szerint a megoldás nem lehet a probléma tüneti kezelése, a szabályok betartása és konzekvens betartatása mellett a döntéshozóknak újra emberléptékű városokban kell gondolkodniuk. Vélemény.
Errefelé semmiképp sem szabad megszokásból biciklizni, mert könnyen baleset lehet a tekerés vége.
Akad néhány olyan praktikus kérdés, melyre a legtöbb autós tudni véli a válaszokat, de könnyen kiderülhet, hogy nem pont ez a helyzet.
Ez a megoldás drágább, mint a zászlós zebra, de jelentősen csökkentheti a zebrán gázolások számát.
Országszerte egyre több településen helyeznek ki zászlótartókat a gyalogos-átkelőhelyek közelében.
Egyre több az érintett a OnePlus weboldalához kapcsolódó bankkártyabotrányban. A cég a bocsánatkérés mellett a kártyák ellenőrzését, illetve lecserélését javasolja.
Jelen történetünk főszereplője elképesztő módon sietett, de végülis nem nyert túl sok időt a szabálytalankodásával.
Zászló a kézbe, átsétálás a zebrán, zászló vissza a tartóba. Pofonegyszerű megoldás, ami sokat javíthat a gyalogosok biztonságán. Utánajártunk a hazai KRESZ által egyelőre nem ismert rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdéseknek és gyakorlati tippeket is adunk.
Egy kis odafigyeléssel megúszhatjuk, hogy a kocsink megcsússzon és komoly bajba kerüljünk.
Jó tudni, hogy a modern autók milyen komoly védelmet biztosítanak egy esetleges ütközés esetén. Mutatjuk, hogy hogyan törnek az eminensek.
A kezdeményezés mindenképpen szimpatikus volt, azonban nem felelt meg a szabályoknak, ezért gyorsan véget vetettek neki. De van remény az újraindulásra.
Az adat lett korunk új terméke, áruja, egyben egyik legégetőbb problémája is. Hol, hogyan és főleg milyen körülmények között tárolják azt a döbbenetes mennyiségű adatot, amit nap mint nap termelünk? Nemrég egy frissen átadott adatközpontban jártunk, ahol sok érdekes, egyben megnyugtató dolgot is láthattunk.
Az olasz főváros több pontján számíthatnak ellenőrzésekre a szilveszterezők. A belvárosba nem engedik be a teherautókat, a Piazza Navonára pedig legfeljebb 12 ezer embert engednek be egyszerre.