#cm

A verseny nem mindig helyes motivációs erő a munkahelyen
 

A verseny nem mindig helyes motivációs erő a munkahelyen

A versengő munkahely képviselői azt vallják, hogy a verseny kihívást jelent az alkalmazottak számára, és kikényszeríti őket a komfort zónájukból. Az ellenzők viszont azzal érvelnek, hogy a versenyhelyzetek indokolatlan stresszt okoznak, és megerősítik a csapattagok közötti konfliktusokat.

Jobline.hu Jobline.hu

Tudattágítás, addikció nélkül – Hogyan segíthet a mindfulness függőségünk leküzdésében?
 

Tudattágítás, addikció nélkül – Hogyan segíthet a mindfulness függőségünk leküzdésében?

„Az addikció legtöbbször öngyógyítás vagy inkább menekülés. Legyen szó bármilyen függőségről, minden esetben igaz, hogy a megküzdési repertoár egy kényszeressé váló viselkedés ismétlődő mintázatává silányul. Mi hát a megoldás? Hogyan érhetünk el tudatmódosulást, tudattágítást addiktívvá váló életstílus nélkül? Az egyik lehetséges út a mindfulness-meditáció” – Dr. Kapitány-Fövény Máté írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia





Piszok gyors lesz az 5G-s mobilhálózat, de nem csak emiatt fogjuk szeretni
 

Piszok gyors lesz az 5G-s mobilhálózat, de nem csak emiatt fogjuk szeretni

Az idei Mobile World Congressre felépített 5G-s hálózattal folytatott kísérletekből nem csak az derült ki, hogy az új kommunikációs szabvány villámgyors (bőven 1 gigabit feletti átviteli sebességre képes), de késleltetési ideje is minimális. Ennek pedig – a VR-szemüvegek megszállottjaitól a vadászokon át – nagyon sokan fognak örülni.

Telekom Telekom



Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?
 

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?
 

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

E.ON E.ON



7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz
 

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia



Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?
 

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia