Felcsúton mindent megtesznek, hogy teljesítsék Orbán álmát – a Fradinál szintén, bár ettől Kubatov a legkevésbé boldog
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
A Skoda Enyaq RS Race több mint három mázsával könnyebb az alapokat adó normál Enyaq RS-nél.
A Skoda egyik legerősebb és leggyorsabb modellje a tisztán elektromos hajtásláncú Enyaq RS, amelynek kupé verziójából most egy minden korábbinál potensebb új kivitel érkezett.
A komoly leszorítóerőt termelő Enyaq RS Race utasterét teljesen lecsupaszították, és szuperkönnyű biokompozit anyagok használatával végül 316 kilogrammal könnyebb lett a normál Enyaq RS-nél.
Az 1946 kilogrammos versenyautó-koncepció elöl 7,2, hátul pedig 11,6 centiméterrel szélesebb lett, és az alja 7 centiméterrel közelebb került az aszfalthoz.
Az egyedi sportfutóműves, hidraulikus kézifékes, kagylóüléses és bukókeretes újdonság 4,6 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra, ami 0,9 másodperces javulást jelent az alapokat adó közúti modellhez képest.
A dupla motoros, összkerekes hajtáslánc változatlanul 340 lóerős teljesítményű, és a végsebesség ez esetben is 180 km/h-ra van korlátozva.
Az 568 kilométeres hatótávú Enyaq Coupé RS magyarországi alapára 26,6 millió forint.
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.