Átnevezik a Mercedeseket
Tegye fel a kezét, aki képes még követni a Mercedes névadási szisztémáját? Úgy tűnik, lassan már ők maguk sem, ezért visszatérnek a logikához.
Tegye fel a kezét, aki képes még követni a Mercedes névadási szisztémáját? Úgy tűnik, lassan már ők maguk sem, ezért visszatérnek a logikához.
A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampányában tíz autósból kilenc elfogadja az átlagosan 1-2 ezer forintos díjemelést, és marad jelenlegi biztosítójánál, csak 10 százalékuk vált biztosítót – közölte az első hét tapasztalatai alapján a biztosítás.hu online alkusz.
Ahogy az egész európai autópiacon, úgy a magyaron is jobban áll mostanság a Peugeot. Modell- és motorpalettát tekintve is sorban jönnek az újdonságok, az elmúlt két évben közel tucatnyi modellel vagy modellváltozattal rukkoltak ki a franciák. Most a menedzserautójuk, az 508-as frissített változata érkezett.
Kémfotókon korábban már feltűnt a platós Duster, de most először látható a sorozatgyártásra kész változat, amiből első körben ötszáz darabot készítenek egy flottamegrendelés teljesítésére.
Negyedévszázad alatt negyedik generációnál jár a szabadidő terepjáró, amely a Párizsi Autószalonon mutatkozott be hivatalosan.
A harmadik generációból már láttuk az ötajtóst, most pedig itt a még praktikusabb változat, ami talán még arányosabb is. Az mindenképpen figyelemreméltó, hogy csomagtérben már az előző Octavia szedánok kapacitását közelíti a kistestvér.
Egy kompakt, városi szabadidő autó tanulmányát fogják leleplezni az október első hetében induló autószalonon.
A burkolat állapota csak az országos közutak 8,2 százalékán, 2553 kilométeren nevezhető jónak, megfelelőnek 6,5 százalék, vagyis 2009 kilométer, míg tűrhetőnek 20,8 százalék, 6433 kilométer minősül, a fennmaradó 64 százalék, majdnem húszezer kilométer minőségéről jobb inkább nem beszélni.
A GT felszereltségi szint a legerősebb dízel vagy benzines motor mellé áthangolt futóművet, vagány optikai csomagot és rengeteg extrát kínál.
Az októberi Párizsi Autószalonon tartják a világpremierjét a következő Esztergomban készülő Suzukinak.
Hiányoznak a piacról a fiatal használt autók. A legjelentősebb utánpótlást a levetett cégautók jelentik. Megnéztük, hogy jut el egy ilyen jármű a vevőkig. Csalás, átverés, trükközés van? Elmondjuk.
Év végéig nyomoznak a posta gépjármű-értékesítése miatt. A történet 2006–2011-re nyúlik vissza, egy dolgozó feljelentése szerint ekkor adtak túl a postai gépjárműparkon áron alul.
Az új Vito az első olyan modell a kategóriájában, amely fronthajtással, összkerékkel és hátsókerék-meghajtással is rendelhető lesz.
Mindig nehéz az első dizájnskiccből a végleges autóra következtetni, mert pontosan az egyedi részletek hiányoznak, de a rajz alapján, élesebb oldalvonallal, de mindenképpen ismerős formákkal érkezik a városias kisautó.
A teljesen új városi kisautó a japán márka által már több modellben használt SkyActiv technológiát kapja, a jellegzetes dizájnnal.
A japán márka kompakt kategóriás újdonsága hamarosan bemutatkozik. Nem lesz könnyű dolga, az elmúlt két év autói – a VW Golf és Peugeot 308 – ellen.
Ismerős hűtőmaszk és szögletes formavilág: a Fabián is jól mutat az aktuális márkaarculat.
Emelt hasmagasság, összkerék-meghajtás és műanyag védőelemek a karosszérián. Az Audi és a Volkswagen modelljein már beválltak, most a spanyol kompakton a sor.
Új motorokat és átszabott külsőt kapott a francia márka középkategóriás modellje, az 508-as.
Az eddigieknél elegánsabb külső, személyautós belső és jelentős műszaki fejlődés jellemzi a japánok platós terepjáró újdonságát.