Megújult a cégautókedvenc Ford Focus
A ráncfelvarrásnak köszönhetően a népszerű kompakt modell is megkapta az Aston Martin hűtőmaszkot.
A ráncfelvarrásnak köszönhetően a népszerű kompakt modell is megkapta az Aston Martin hűtőmaszkot.
Nem a leglelkesítőbb autóipari termék a kisbusz kategória, a német prémium márka viszont átdolgozta a koncepciót. Családi nagyautóként és stílusos, praktikus cégautóként pozícionálják mostantól sajátjukat.
A tavalyi évben 5,8%-al több személyautót helyeztek forgalomba hazánkban, mint 2012-ben, ez kicsit több mint 56 140 járművet jelentett. Az értékesítés motorja még mindig a cégautó, a forgalomba helyezett gépkocsik több mint 70%-a vállalati flottába került. Ez is jól tükrözi, hogy egyre többen ismerik fel a flottamenedzsmentben rejlő lehetőségeket
Láthatóan azért nincs teljes demokrácia a csapaton belül, hogy ki milyen Audit kaphat, illetőleg a személyiségjegyek is szépen visszaköszönnek ki mit választott.
Bemutatkozott hazánkban is az olasz márka új négyajtós limuzinja, amely az ötös BMW területén, a menedzserek körében kínál stílusos alternatívát.
3600 európai döntéshozói vélemény a flották növekedését prognosztizálja az elkövetkező három évben.
A Toyota az új generációs Aurist modelljének premierje után már a hibrid verzió is kapható, amelyet HSD betűkóddal jelölnek.
Magyarországon a japán Toyota személyautó eladásait az elmúlt években nagyobbrészt a magánvásárlások tették ki. A cégautó piac előretörését egy új kombival kívánják kiszolgálni.
Mik a jövő trendjei, hogyan lehet gazdaságosabban fenntartani egy céges flottát - többek között ezekre a kérdésekre kaptak választ azok, akik részt vettek a HVG Cégautó konferenciáján.
Erős, de keveset fogyaszt az Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbója.
Ma a magyar újautó-eladások túlnyomó hányadát a cégautóvásárlások teszik ki. A magánvásárlók szinte eltűntek a piacról. Azonban a cégek sem költekeznek olyan szabadon, mint tették azt a válság előtti időkben.
A japán márka hamarosan bemutatja talán legfontosabb modelljének a Corollának új generációját. A távol-keleti gyártó viszonylag jó helyzetben van a hazai piacon is fele-fele arányú céges és magán vásárlói háttérrel.
Tovább adagolja a japán márka az idei legfontosabb újdonságának részleteit.
Az újautó eladások több mint hetven százaléka cégautóként kel el Magyarországon. Így az összezsugorodott piac létét a vállalati vásárlások biztosítják. Emiatt az autóimportőrök számára igen fontossá vált ez a szegmens, és minden márka erősíteni egyekszik a cégautóeladások kapcsán.
Épp gyökeresen átalakul a főváros taxijainak megjelenése, mit szólnának a város lakói valami formabontóhoz?
Elcsípünk két példányt az egyik márka telephelyén, ahol a főváros promóciós kampányához készültek látványautók.
Áprilisban 19 hónap után először növekedtek az újautó eladások az unióba, sajnos az év elmúlt négy hónapja alapján még mindig 7 százalékos a forgalomcsökkenés.
Az egyik legnagyobb hazai flottakezelő készített statisztikát saját autóparkjáról.
Miután a hazai újautó-piacot már évek óta a céges vásárlások mozgatják, az sem véletlen, hogy a flottamenedzsment még a mai recessziós időkben is jól menő üzlet: tavaly a szerződések számát és értéket tekintve a flottafinanszírozás egyaránt 31 százalékkal bővült.
Mellbevágó adat, hogy a hazai újautó-eladásokban a céges négykerekűek aránya évről évre ugrásszerűen emelkedik: tavaly a személyautók közel háromnegyedét jogi személyek vásárolták, a kishaszonjárművek esetében pedig ez a szám már elérte a 95 százalékot. Az elemzők ezért is mondják, hogy az autópiacot a cégautó-vásárlások tartják életben, ha valamilyen oknál fogva azok visszaesnének, az a piac teljes összeomlását vonná maga után.