#cégautó

Még mindig a cégautók pörgetik a hazai autópiacot
 

Még mindig a cégautók pörgetik a hazai autópiacot

A tavalyi évben 5,8%-al több személyautót helyeztek forgalomba hazánkban, mint 2012-ben, ez kicsit több mint 56 140 járművet jelentett. Az értékesítés motorja még mindig a cégautó, a forgalomba helyezett gépkocsik több mint 70%-a vállalati flottába került. Ez is jól tükrözi, hogy egyre többen ismerik fel a flottamenedzsmentben rejlő lehetőségeket

hvg.hu hvg.hu




A kisautók felé megy a cégautópiac is
 

A kisautók felé megy a cégautópiac is

Az újautó eladások több mint hetven százaléka cégautóként kel el Magyarországon. Így az összezsugorodott piac létét a vállalati vásárlások biztosítják. Emiatt az autóimportőrök számára igen fontossá vált ez a szegmens, és minden márka erősíteni egyekszik a cégautóeladások kapcsán.

hvg.hu hvg.hu



Kinek éri meg a flottás autó?
 

Kinek éri meg a flottás autó?

Miután a hazai újautó-piacot már évek óta a céges vásárlások mozgatják, az sem véletlen, hogy a flottamenedzsment még a mai recessziós időkben is jól menő üzlet: tavaly a szerződések számát és értéket tekintve a flottafinanszírozás egyaránt 31 százalékkal bővült.

Heimer György Heimer György

Milyen autó dukál egy magyar cégvezetőnek?
 

Milyen autó dukál egy magyar cégvezetőnek?

Mellbevágó adat, hogy a hazai újautó-eladásokban a céges négykerekűek aránya évről évre ugrásszerűen emelkedik: tavaly a személyautók közel háromnegyedét jogi személyek vásárolták, a kishaszonjárművek esetében pedig ez a szám már elérte a 95 százalékot. Az elemzők ezért is mondják, hogy az autópiacot a cégautó-vásárlások tartják életben, ha valamilyen oknál fogva azok visszaesnének, az a piac teljes összeomlását vonná maga után.

Heimer György Heimer György

Ütik-vágják a cégautókat
 

Ütik-vágják a cégautókat

A cégautók 37 százaléka megsérült az elmúlt évben, a kategóriákat tekintve, alig van olyan nagyautó és terepjáró, amely nem szenvedett el károkat – derült ki egy hazai flottakezelő saját portfóliójának statisztikáiból.

hvg.hu hvg.hu





Ötmilliós az átlag cégautó
 

Ötmilliós az átlag cégautó

Ma a magyar újautó-eladások túlnyomó hányadát a cégautóvásárlások teszik ki. A magánvásárlók szinte eltűntek a piacról. Azonban a cégek sem költekeznek olyan szabadon, mint tették azt a válság előtti időkben.

hvg.hu hvg.hu

Nőnek a Toyota eladásai
 

Nőnek a Toyota eladásai

A japán márka hamarosan bemutatja talán legfontosabb modelljének a Corollának új generációját. A távol-keleti gyártó viszonylag jó helyzetben van a hazai piacon is fele-fele arányú céges és magán vásárlói háttérrel.

hvg.hu hvg.hu




Magyar cégnek magyar autót
 

Magyar cégnek magyar autót

A hazai autógyárak modelljei a kilencvenes években népautóvá váltak Magyarországon, a válság óta azonban csak a flottamegrendelésekben bízik minden forgalmazó. Igen ám, de a hazai vállalatok ritkán töltik fel magyarországi gyártású kocsikból flottájukat, és meg is tudják magyarázni, hogy miért - derül ki a HVG Cégautó 2012 különszám cikkéből.

hvg.hu hvg.hu