Megosztott autók céges használatra – Magyarországon újít a Share Now
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
Eddig csak négyajtós limuzinként létezett a Mondeóból hibrid. Nagyon kellett a kombi, ami persze nem egy zöld rendszámos konnektoros, hanem egy klasszikus hibrid. Egy elsősorban városi forgalomban kifejezetten jól fogyasztó, nagy, benzines kocsi. Kipróbáltuk.
A Volkswagen Golf gyilkosának is beharangozott újdonság biztosan nem fogja átvenni a német sikermodell helyét, de sokan szemet vetnek majd rá. A Škoda Scala az alsó középkategóriában betöltheti azt a helyet, amit a Rapidnak nem igazán sikerült.
Mivel a Real Madrid egyik főszponzora régóta az Audi, a csapat játékosai évről évre új autókat kapnak, és ez idén sincsen másként.
Ráfért a ráncfelvarrás a középkategóriás cégautóra, amely mostantól kombiként is rendelhető hibridhajtással.
Harmadik nemzedéknél jár a Volkswagen legnagyobb autója, a Touareg, amellyel a gyártó most érezhetően az elit ligában is játszani szeretne. Az autóban például akkora képernyő van, mint egy dizájnos nappaliban. Persze nem csak ez bizonyítja, hogy ez most a német márka pillanatnyilag legfejlettebb autója. Kipróbáltuk.
Egy új autó az egyik legkívánatosabb fogyasztói termék a többség számára, amit azért alapvetően elég ritkán érhetünk el. Az utcán látott modellek közül nyilván sok elnyeri tetszésünket, de vélhetően nem hozza úgy az élet, hogy bele is ülhessünk mindegyikbe. Egy autókiállítás a legjobb alkalom arra, hogy testközelből is meg lehessen nézni egy-egy autótípust, megismerni, milyenek az éppen aktuálisan legújabb modellek.
A tényleges statisztikák előtt lehet tippelni.
Bezzeg az SUV-k, azok most használtan is jól tartják az árukat.
Erősödik a kkv-k szerepe mind a magyar, mind az európai piacot tekintve.
A gázolajos motorok napjai, nagyon úgy tűnik, meg vannak számlálva a személyautókban, mostanra hiába készültek el a valóban tiszta dízelmotorok, a vevők zöme elfordul ezektől.
Aki cégautót vásárol, annak cégautóadót kell fizetnie, vannak azonban olyan kérdések, amelyek gyakran okoznak bizonytalanságot az adózóknak és a könyvelőknek. Az Adózóna néhány ilyet járt körül.
Nyilván az áruszállításban is egyre nagyobb szerepet kapnak majd az ilyen tiszten elektromos haszonjáművek.
A Skoda Superb eleve nem egy kifejezetten olcsó darab, de most már prémiumautókat megszégyenítő áron is van belőle.
Akár összkerék-hajtással is adják, aminek nem nagyon lenne párja.
Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.
Az elmúlt pár évben a jegybank által támogatott hitelekből, sok cég tudta lecserélni első sorban kishaszongépjárműveit. Mára ezek a hitelek kifutottak, meg is torpant a piac.
Ha kivonják a forgalomból a cég autóját, attól kezdve nem kell utána cégautóadót fizetni. Na, ezt csak szeretnék a cégvezetők, a társaságok tulajdonában lévő személygépkocsikra viszont ez így egyáltalán nem igaz.
A japánok alaposan átdolgozták középkategóriás modelljüket: megújult a külseje, az utastere, BMW-eredetű dízelmotorokat kapott, sőt az elődnél alacsonyabb üzemeltetési költség is rákerült az újdonság ígéretlistájára.
A használtautó, amolyan szalonképtelen kifejezés a cégautók világában. Nem véletlen: jól eladni, és vásárolni sem egyszerű, így kockázati tényezőt jelent. Továbbá a beszerzés és az eladás is elvonja a munkaerőt a lényegi feladatától. Azonban a témával így is úgy is törődni kell, legalábbis azoknak a vállalkozásoknak, amelyek saját tulajdonú autót használnak.