Hazánkban a legdrágább Skoda, a 240 lovas Kodiaq RS, ami már BMW árszinten mozog
A VW konszern cseh márkája az árazását tekintve bőven a prémium kategóriába katapultálta új portékáját. Cserébe viszont igen sportos és nagyon tágas.
A VW konszern cseh márkája az árazását tekintve bőven a prémium kategóriába katapultálta új portékáját. Cserébe viszont igen sportos és nagyon tágas.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Ha valaki egy 650 lóerős SUV bérautóra vágyik, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
A Volkswagen konszern cseh márkája egy kompakt SUV-modellel kíván megjelenni a piacon, vázoljuk, milyen lesz.
Az olasz SUV eddig sem számított gyengének, most viszont találtak még benne néhány extra lóerőt.
A tilosban parkoló személyautóknak csak a színe tér el egymástól, a gyártó és a kategória ugyanaz.
A hazánkban készülő kompakt divatterepjáró legolcsóbb modellje éppen csak becsúszott a 10 millió forintos lélektani határ alá.
A Skoda új crossover modelljét élőben először a márciusi Genfi Autószalonon láthatjuk majd.
A felvétel két főszereplője igen komoly pénzbírságot kapott volna, ha a történtekre a rend őrei előtt kerül sor.
A sötét hangulatú SUV hatalmas utasterében az elképzelhető legnagyobb kényelemben lehet utazni.
Amíg nem jön ki a Ferrari első SUV-ja, addig be kell érnünk ezzel az olasz sportterepessel.
Legolcsóbban valamivel 10 millió forint ellenében lehet a miénk a spanyol márka nagy SUV modellje.
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
Néhány hetet még várnunk kell az új Jimny hazai felbukkanására, addig is azonban itt egy remek új változat belőle.
A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.
A teljesen új fejlesztésű modellnek már tavaly meg kellett volna érkeznie a kereskedésekbe, erre azonban végül csak idén fog sor kerülni.
Ez a két terepjáró alapvetően nagyon más kategóriában versenyez, külcsín fronton viszont igen komoly a hasonlóság.
A Stelvio csúcsváltozata eddig sem számított gyengének, sem lassúnak, de az olaszok most találtak még benne néhány extra lóerőt.
Az Infiniti új SUV-ja hatalmas méretekkel és lőrésszerű, vékonyka ablakokkal rendelkezik.