Íme a kés, amivel tökéletesen lehet kenni a kemény vajat
Egy dizájner trió találta fel azt a kést, amivel tökéletesen meg lehet kenni a kenyeret, akkor is, ha kemény a vaj.
Egy dizájner trió találta fel azt a kést, amivel tökéletesen meg lehet kenni a kenyeret, akkor is, ha kemény a vaj.
Bejutott az elődöntőbe Kovács Apor tervező az Electrolux Design Lab formatervezői versenyen, így magyar versenyzőre is szavazhat a közönség az augusztus 12-én indult közönségszavazáson.
Egy bizonyos életkor után már nem biztos, hogy szalonképes lehet gumicsizmát húzni az esőben. Egy dizájner ugyanakkor most teljesen új alapokra helyezi a koncepciót.
Az i5 ötszemélyes családi autónak ígérkezik, több mint 300 kilométeres hatótávval.
Úgy fest, Magyarország a divatcégek célpontja lesz, egyre-másra jelentik be letelepedési terveiket. Most egy francia és egy dél-amerikai márka építene hálózatot a magyar piacon.
Két pécsi belsőépítész olyan újfajta orrszívó készüléket fejlesztett ki, ami idén elnyerte a dizájn Oscar-díjának számító Red Dot díjat is. Az ötletet az adta, hogy fiatal szülők lévén rémálom volt az gyerekorrszívó használata, végül kétéves munkával egy prémium kategóriás terméket fejlesztettek ki.
Lassan a divatot is berobbantja a 3D nyomtatási technológia, nemrég mutatták be az első – a mai cipőkhöz képest eléggé futurisztikus külsejű – nyomtatott lábbelit. Spanyolok tervezték és nyomtatták.
Egy amerikai vállalkozó olyan dizájnt alkotott meg, amelynek segítségével a gyertya nem vész el, csak átalakul. Egy másik gyertyává.
A gyorsan terjeszkedő lengyel cipőmárka, a CCC tavasszal a CBRE támogatásával a Mammutban nyitja meg első, budai prémium bevásárlóközpontban található üzletét.
Újabb divat világmárka lépne a magyar piacra, a francia T. Y. F. – amely kizárólag nők számára tervez és készít ruhákat – egyelőre nem saját üzletekkel indítana.
Egyre több dizájner gondolja úgy, hogy nem kellene egyszerűen kiszolgálni az ipart, és csak a profitért, a költséghatékonyságért dolgozni, hanem úgy kellene megtervezni a tárgyakat, hogy a jövő generációinak is maradjon még némi esélyük az életre.
A közlekedésben egy-egy eszköz kényelmesebbé tétele akár életet is menthet, ha így a figyelmünket a potencionális veszélyre tudjuk összpontosítani: a tervezőmérnökök, dizájnerek biztonságot célzó megoldásai közt kis apróságoktól az egészen újszerű megközelítésig sok érdekes ötletet találhatunk.
Az öltözködésünkben is sokat jelent, hogy milyen színt húzunk, de mit árul el az autónk színe a személyiségünkről?
A Széchenyi Tőkebefektetési Alap (SZTA) 126 millió forintos tőkebefektetésével kisebbségi tulajdonosként lesz két fiatal magyar divattervező üzleti partnere.
Klasszikus baráti vállalkozásnak indult, amely nem alkalmazta a cégépítés hagyományos fogásait. Termékeik is sok szempontból különböznek a tucatáruktól: a fogyasztói kreativitást helyezik előtérbe, és nem használnak új alapanyagokat. A Medence Csoport hatalmas reklámmolinókból csinál bútort és táskát, idén pedig használt vitorlákkal bővítették a szortimentet. Újrahasznosítás, sajátkezűség és kis széria – már Japánból és Hongkongból is rendelnek tőlük.
A svéd divatóriás, a Hennes & Mauritz bővíti magyarországi portfólióját: napokon belül megjelenik a H&M Home is, amely a lakberendezést és a divatot "keresztezi". Az első Home üzlet(rész) a Westendben lesz elérhető.
Ruhák, ékszerek, grafikák, fotók, lakberendezési tárgyak várják az érdeklődőket augusztus 24-én a Design Passage-on (DiP), Budapest közösségi dizájn vásárán.
Tőkebefektetésről állapodtak meg a Venturio 2013 Kockázati Tőkealap és a USE unused divatmárka. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.
Nem mondanánk, hogy Teréz anya kötényéből bújtak ki, de azért a mostani kampányukkal nem vallanak szégyent. Ősztől új borral rukkol ki az angliai Tesco, ami első kézből érkezik egy dél-afrikai farmról.