#dugódíj

Tarlós a virágpiacig vinné a 4-es metrót
 

Tarlós a virágpiacig vinné a 4-es metrót

Tarlós István a 4-es metrót inkább Budaörs fele hosszabbítaná a virágpiacig, Újpalota felé pedig villamost építene. A dugódíjat nem akarja bevezetni, de a jelenlegi költségvetési tervezet alapján meg kellene ritkítani a BKV járatait.

hvg.hu hvg.hu

Próbálja elfeledtetni a pesti dugódíjat Tarlós az EU-val
 

Próbálja elfeledtetni a pesti dugódíjat Tarlós az EU-val

A főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál, hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat – mondta a főpolgármester hétfő este a HírTV Magyarország élőben című műsorában. Tarlós István úgy fogalmazott, Brüsszelben közölték a napokban helyettesével: "nemcsak, hogy benne volt a megállapodásban, és az uniós bizottság határozatában (...), hanem egyenesen a korábbi városvezetés ajánlotta a dugódíjat az Európai Unió számára". Ezt most az EU hivatalosan be is jelentette – tette hozzá.

MTI MTI



Hamarabb és drágábban jöhet a dugódíj
 

Hamarabb és drágábban jöhet a dugódíj

A Népszabadság szerint magasabb lehet a dugódíj, mint eddig várták: naponta 700 forintba kerülhet majd az, ha valaki gépkocsival megy a belvárosba. A behajtásért pedig elvileg már jövő januártól fizteni kellene, vagyis 2016 végén indulna a rendszer, ahogy azt korábban a főpolgármester javasolta. A Főpolgármesteri Hivatal szerint minden alapot nélkülöz az az értesülés, hogy jövő januártól vezetnék be a dugódíjat.

hvg.hu hvg.hu

Fizetős M0-s:
 

Fizetős M0-s: "Botrányos intézkedés!"

Szembemegy a korábbi közlekedési koncepcióval, széles társadalmi rétegeknek nehezíti meg a mindennapi mobilitását, környezeti és baleseti kockázatokat is növeli, és még a korábban belengetett fővárosi dugódíjnak is ellentmond. Közlekedési szakértőket és érintett települési vezetőket kérdeztünk a kormány 40 milliárdos járulékvadászatáról, a főváros közeli autópálya-szakaszok fizetőssé tételéről.

hvg.hu hvg.hu

És akkor majd tömegével indulnak Nyugatra a szegényjáratok
 

És akkor majd tömegével indulnak Nyugatra a szegényjáratok

Elbukó internetadó, magára sokkal többet, a legelesettebbekre lényegesen, kevesebbet költő állam, megszűnő vasárnapi bolti nyitvatartás, bekúszó dugódíj, felfüggesztett hűtő- és kazánpályázat és vállalkozni nem igazán jó Magyarországon. Demján Sándor pedig csúnyán kifakadt. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

hvg.hu hvg.hu



Nol: 2017-ben mondhat ítéletet az EU a 4-es metróról
 

Nol: 2017-ben mondhat ítéletet az EU a 4-es metróról

Az Európai Bizottság várhatóan 2017-ben vizsgálja meg, teljesítette-e Magyarország a 4-es metró uniós támogatásához kötődő vállalásait – írja a Népszabadság, Brüsszelből kapott tájékoztatás alapján. A lap szerint az ügy egyik érzékeny pontja az utasszám lesz, mert az új metróvonal forgalma egyelőre alig ötöde a támogatási szerződésben vállalt 474 ezer főnek.

hvg.hu hvg.hu


Vitézy: a következő 2-3 évben nem lesz dugódíj
 

Vitézy: a következő 2-3 évben nem lesz dugódíj

A következő 2-3 évben valószínűleg nem lesz dugódíj Budapesten - mondta Vitézy Dávid BKK-vezér a Porfolio.hu Property Investment Forum 2012 konferencián. Szerinte a 4-es metró, illetve a fonódó villamoshálózat elkészülte után azonban már érdemes beszélni a rendszer bevezetéséről.

hvg.hu hvg.hu