Feszültségkeltő: itt az első tisztán elektromos Audi, az e-tron divatterepjáró
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
Egy az 50-es évekből származó és egy 2019-ben bemutatkozó német sportkocsi a főszereplője ennek a remek felvételnek.
Az első példány hófehér fényezéssel érkezett meg az öreg kontinensre, még pedig egy svájci kiállításra.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
Az augusztus végén lezáruló pályázat keretösszegét pedig megemelték.
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
E-autókat is gyártani fog a cég. A katonás dizájn azért megmarad.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
Ismeretlen márkanév és homályos ígéretek, de augusztus elején minden titokra fény derülhet.
Ez az első olyan elektromos autó, melyen ott figyel a japán márka gyári tuningját jelző Nismo logó.
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
Teljesen egyértelművé vált, hogy a svéd márka nem kíván veszteséggel árulni elektromos autókat.
A zöld energiát nemcsak megtermeli magának a stadion, hanem akár el is tudja tárolni azt.
A tesztpilóta esküszik rá, hogy az elképesztő villanyautó gyártója nem ferdít a gyorsulási adatok kapcsán.
A Tesla első embere szerint a cég vásárlói számára minden eddiginél mélyebb betekintést lehetne nyújtani a gyártási folyamatokba.
Ebben a rövidke videóban nemcsak a járgány külsejét, hanem a belsejét is alaposan szemügyre lehet venni.
A tisztán elektromos hajtásláncú versenyautó nemcsak a saját kategóriájában állított fel új rekordot, hanem az abszolút rekordidőt is megfutotta a Pikes Peaken.