Szó nélkül kifizeti 90 millió eurós bírságát a Bosch
Az autóipari beszállító a dízelbotrányban játszott szerepe miatt kapta a büntetést.
Az autóipari beszállító a dízelbotrányban játszott szerepe miatt kapta a büntetést.
Igen érdekes világ a CO2-kvóták kereskedelme az autóiparban is. Ha valakinek sok fel nem használt van belőle, jó pénzért eladhatja másnak.
Minden, amit a háromhengeres motorokról nem mersz megkérdezni, de nem is tudod, hogy meg kellene. Ritkaságszámba menő technikai workshopon jártunk a Fordnál.
Az új fejlesztés ígéretének ismeretében egyelőre még korai lenne teljesen eltemetni a belsőégésű motorokat.
Egy jómódú országban ezt tűnik jelenleg a leginkább életszerű hozzáállásnak. Az elektromos autókat viszont igen intenzíven használják kis távokra.
Az EU tagállamai kompromisszumos megoldásként 35 százalékkal csökkentenék az új autók szén-dioxid-kibocsátását 2030-ra.
2030-ra 40 százalékkal csökkentenék az új autók szén-dioxid-kibocsátását.
A korábban jelzett 30 százalékos helyett 45 százalékos szén-dioxid-csökkentést irányozhat elő az unió 2030-ra.
A francia márka felső vezetése úgy döntött, a következő generációs Clio nem kap RS változatot, aminek az oka a fogyasztása miatti büntetések.
Ontják az autógyárak az autókat, de nem tudják átvetetni őket a szigorúbb emissziós vizsgálatok miatt és a dízelbotrány kezelése miatt.
Már meg is kezdték a tiltó táblák felszerelését.
A japán gyártó fokozatosan kivezeti a dízelautói értékesítését Európából.
Ha dízel Astrája van, eddig bizakodhatott benne, hogy kimarad a dízelbotrányból. A Spiegel azonban azt írja, ezeknél sincs minden rendben.
A határértékeket tartani képes alkatrészt jövő héten mutathatják be.
A szakemberek szerint 2017-ig világszinten viszonylag stagnált az üvegházhatású gázok kibocsátása, azóta viszont kilőttek a mutatók.
Amiben a dízelmotorok jók voltak, abban a benzinesek nem annyira.
Egy elég rendesen összerakott alkalmazásban lehet kikeresni, mennyire is környezet károsító valójában egy autó.
Saját mérési technológiát és eszközöket vet be a német közlekedési felügyelet a járművek károsanyag-kibocsátási értékeinek ellenőrzésére - értesült a dpa hírügynökség vasárnap a német szövetségi közlekedési minisztériumtól.
A cég beismerte, hogy a fejlesztői egyszerűen nem tudták megoldani a károsanyag-kibocsátási határértékek betartását.