Hat év után szabadítottak meg egy indonéziai krokodilt a nyakára szorult gumiabroncstól
A hatalmas hüllőt először 2016-ban látták a gumival a nyakán, két éve jutalmat ígértek annak, aki leszedi.
A hatalmas hüllőt először 2016-ban látták a gumival a nyakán, két éve jutalmat ígértek annak, aki leszedi.
A "semmire sem jó"-tól egészen a "csak ezt szabad venni" kategóriáig mindenféle vélemény kering a fejekben a négy évszakos gumikról, de vajon mi a helyzet velük a gyakorlatban? Gyárlátogatáson és közúti teszten vettünk részt.
Világszerte egyre elterjedtebb fogalom a körforgásos gazdaság, de a szemlélet Magyarországon még kevéssé ismert. A Deutsche Welle videója bemutat két magyar vállalkozást, ahol aktívan próbálnak tenni a környezetért.
Az abroncs több részen erősen hiányos volt. Így nem is közlekedhetett volna.
Összesen harmincnégyféle abroncsot vizsgáltak.
Közeledik a nyári gumiabroncsra váltás ideje. Ha a régiek élettartamuk végén járnak, akkor ez a teszt segíthet az új autógumik kiválasztásában.
A téli és a nyári autógumi eladások is csökkentek, viszont a négyévszakos garnitúráké komoly növekedést mutat.
Az új címkék az eddigieknék több információval szolgálnak a gumikkal kapcsolatban.
A nyári- és téligumikból jóval kevesebb fogyott most.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
A járvány hatásai meglátszanak az abroncshasználati szokásokon is. Kevesebbet autózunk, ezért egyre többen vesznek inkább négy évszakos gumiabroncsot.
Szerencsére nem történt nagyobb baj.
Kötelező lesz QR-kódot rakni rájuk, amelyekkel pluszinformációkhoz lehet hozzájutni, és a maximális futásteljesítményt is fel kell majd tüntetni.
Idén is a legnépszerűbb, 16 col átmérőjű abroncsokat vizsgálták, igaz nem teljesen nyári, hanem tavaszi időjárási körülmények között.
A vállalat április 7-ig függeszti fel az üzem működését.
Az autógyártóknál és beszállítópartnereiknél minimum egy-két hetes kényszerű leállással számolnak.