Percek kérdése: újabb villámgyors autótöltési megoldás érkezik
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Nem is világos, eddig miért nem kínált egyetlen gyártó sem kompakt, városi szabadidő-autó méretben e-autót. Pedig két dolog divatos manapság igazán az autóiparban: az SUV és az elektromosság.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
A rendszer úgy működik majd, mint az autómosó szolgáltatás, a shopban előre meg kell venni, milyen töltést szeretnénk.
Újabb reklámszösszenetek jelentek meg az „Upgrade to Galaxy” hirdetéssorozat Ingenius kampányának részeként. A több oldalról körüljárt téma ugyanaz: a Galaxy S9 jobb, mint az iPhone X.
Egyre komolyabb tempóban épül a villanyautókat kiszolgáló infrastruktúra is.
Egy kínai székhelyű elektromos márka elindítására hamar összegyűltek a befektetők.
A Porsche bejelentette első, teljesen elektromos sportkocsijának hivatalos nevét.
Ezzel a crossoverrel lokálisan zéró károsanyag-kibocsátással és a legnagyobb csendben suhanhatunk.
A lokálisan zéró, vagy legalábbis alacsony károsanyag-kibocsátású járművek egyre nagyobb lendülettel támadnak.
A tisztán elektromos meghajtás a személyautók mellett a tömegközlekedésben is kezd elterjedni.
Ezen a képen lényegében minden eddig kijött és hamarosan érkező elektromos autó, és annak töltési módja, illetve hatótávja fel van tüntetve.
A legnagyobb teljesítményű e-autó-töltőkkel elsősorban autópályák mentén és nagyforgalmú helyszíneken találkozhatunk majd.
Hosszas fejlesztést követően a bajor prémiumgyártó vezeték nélküli töltési rendszere megérett a sorozatgyártásra.
Bár a tavalyi iPhone-ok is támogatták a gyorstöltést, az Apple az idén alapból biztosítaná azt, hogy ne kelljen sokat várni az új iPhone-ok feltöltésére.
Nemcsak a technikától, hanem a motorostól is komoly teljesítmény ez az új rekord.
Bár nemrég már űrbéli körülmények között próbálták ki a grafént, a „XXI. század csodaanyagának” tömeges alkalmazásában még a Földön sem sikerült áttörést elérni. Az EU egymilliárd euróval próbál lendíteni az ügyön, amelyen magyar kutatók is dolgoznak.
Már nem kell sokat várnunk arra, hogy a német márka első elektromos autója begördüljön a szalonokba.
A Porsche töltőoszlopain rögtön az első naptól kezdve fizetni kell majd az áramért.