Még nem Tesla Supercharger, de elég gyors töltőt adott át a Mol
A cég által ultragyors e-töltőnek mondott egységet adott át a Mol csütörtökön Budapesten, amelyet egy hónapig ingyenesen lehet használni.
A cég által ultragyors e-töltőnek mondott egységet adott át a Mol csütörtökön Budapesten, amelyet egy hónapig ingyenesen lehet használni.
Az újdonság úgy néz ki, mint egy Aston Martin sportkocsi, de később négyszemélyes és terepjáró változat is érkezhet belőle.
Az itt a szomszédban készülő hangtalan hiperautó szó szerint elképesztő gyorsulást és igen komoly végsebességet produkál.
A VW-konszern spanyol márkája a Genfi Autószalonon leplezte le első teljes értékű villanyautóját.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.
Sok az eszkimó, kevés a fóka – tartja a mondás, ami az elektromos autókra is tökéletesen alkalmazható.
Megérkezett a japán gyártó új elektromos autója, mely az eddigi alapmodellnél mintegy másfélszer nagyobb hatótávolságú.
Az új technológia révén az arra alkalmas elektromos autók akár néhány perc alatt is igen komoly töltést vehetnek fel.
Láthatóan megélénkült a piaci alapon épülő elektromos töltőállomások terjedése. Szükség is van rájuk.
Érkezőben az amerikai gyártó tisztán elektromos hajtású újdonsága, melynek platóján akár egy betonkeverőt is lehet szállítani. Nem kis tempóval.
A mostantól forgalomba kerülő Teslák tulajdonosainak már rögtön az első töltésért is fizetniük kell, energia-, vagy időalapon.
Miközben a Huawei sokszor merít ihletet az Apple-től, a két gyártó a felhasználók számára fontos akkumulátoros megoldások terén egyre távolodik egymástól. Jó bizonyíték erre a kínai gyártó új zászlóshajója, a Mate 20 Pro, amely több más szempontból is érdekes telefon. Nem hibátlan, de nagyon jó.
A kamerára, a játékra és a mesterséges intelligenciára fókuszál a Qualcomm új, mobilokba szánt lapkakészlete, a Snapdragon 675.
Az új töltőhelyek közel fele a fővárosban fogadja az elektromos autókat.
Az ismeretlen, idegenül csengő márkanévből néhány év alatt a mobilpiac egyik legnépszerűbb szereplőjévé nőtte ki magát a Huawei. A gyártó az utóbbi időben nem tud mellényúlni, az elmondottak és első tapasztalataink alapján ezt támasztja alá a kedden délután Londonban bemutatott Mate 20 Pro készülék is.
Ez legalább a harmadik ilyen eset, amikor a Tesla központjából növelték meg az autóik hatótávját.
A hegyomlásnyi nyomatékú ausztrál elektromos autó végsebessége megközelíti az 500 km/h-t.
A tisztán elektromos meghajtású BMW i3-as duója mostantól létezik 120 amperórára növelt tárolókapacitású változatban is. Ezzel, elvileg már a gyakorlatias mérés szerint is megvan a 300 kilométeres hatótáv.
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
Az e-autók piacán lassan véget ér a hőskorszak, amikor elég volt egy-két észveszejtő gyorsulás, pár tíz kilométernél jobb hatótáv és máris mindenki elájult az autótól. A Nissan Leaf ennél már akkor is többet tudott, nem véletlen lett a legnépszerűbb elektromos autó világon. Úgy tűnik a japánok nem aludtak bele a megszerzett előnybe, és az új Nissan Leaf is meghatározó modell lehet.