Tovább feszítik a húrt: 830 lóerőnél erősebb V12 jön a Ferraritól
Az olasz mérnökök minden korábbinál nagyobb teljesítményt facsarnak ki a 6,5 literes blokkból.
Az olasz mérnökök minden korábbinál nagyobb teljesítményt facsarnak ki a 6,5 literes blokkból.
Elon Muskék kicsit megszépítik a legdurvább Tesla Model S villanyautók gyorsulási értékét.
A gyengébb alapmodelleket követően a közel 500 lóerős csúcsváltozat is megérkezik a kereskedésekbe.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Az újdonság bőven 4 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A 2 másodperc körüli 0–100-as gyorsulásnak a vártnál jobban megkérik az árát.
Az Artura alig több mint 8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 200-as tempóra.
A könnyűnek éppen nem mondható kupét egy biturbó W12-es erőforrás mozgatja.
A hatalmas teljesítményű sportkupét csak tapasztalt sofőröknek érdemes kipróbálniuk.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A biturbó V8-as motorral szerelt sportszedán nem kér elnézést az Autobahnon.
A jó erőben lévő gázolajos luxusautó meggyőzően teljesít a sebességkorlátozás nélküli autópálya-szakaszon.
Itt a megoldás azoknak, akik túl gyengének találják a 600 lóerős RS Q8-at.
A 0-100-as gyorsulást akár 2,5 másodperc alatt is le lehet tudni ezzel a szupersportkocsival.
A VW konszern új spanyol márkájának crossovere 60 extra lóerőt kapott.
A hatalmas terepjárót egy kompresszorral megfújt jókora V8-as benzinmotor hajtja.
A 0-ról 100-ra kevesebb, mint 2 másodperc alatt katapultáló típus nem lesz gyakori látvány az utakon.
A praktikus családi autóként is használható modell bőven 3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
Az elképesztő menetdinamika zálóga az alacsony tömeg és az 1 800 lóerő feletti teljesítmény.