Büszkén 1000 lóerős a világító kipufogós új Brabus Mercedes S-osztály
A tetőtől talpig szürke luxusszedán hátára biggyesztett 1000-es szám konkrétan a teljesítményre utal.
A tetőtől talpig szürke luxusszedán hátára biggyesztett 1000-es szám konkrétan a teljesítményre utal.
A Willowbank Raceway mostantól nem fogadja a tisztán elektromos hajtásláncú kocsikat.
A 600 lóerősnek ígérkező új RS5 szedán és kombi változatban fog támadni.
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A koreai gyártó elérkezettnek látta az időt középkategóriás divatterepjárója ráncainak felvarrására.
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A Kia Niro Tri-Fuel még a legszerényebb fogyasztású dízelekre is ráver hatótáv fronton.
A négykarikás gyártó kompakt modelljének elektromos hatótávja több, mint a duplájára nőtt.
A Mercedes G-osztálynál is jelentősen nagyobb, nehezebb és erősebb új szabadidő-autó még a víz felszínén is képes úszni. Testközelből ismerkedtünk meg a BYD-génekkel rendelkező, közel 60 millió forintos Yangwang U8-cal.
Míg globális szinten bővült a konnektorból tölthető hibrid, illetve tisztán elektromos járművek eladása, Európában előbb lassult a növekedés, majd augusztus óta meredeken csökken az értékesítés. Bár a jelenség vélhetően átmeneti, a gyárak nehéz időszak előtt állnak.
Egyre több észak-amerikai és európai autógyár fejleszt olyan, konnektorból tölthető hibrideket, amelyeket az elektromos üzemmód mellett nem belső égésű motorokkal, hanem hidrogénüzemanyag-cellákkal hajtanak. Annak ellenére jelennek meg ezek az új hibridek, hogy egyelőre drága az üzemanyag.
A napokban leleplezett Ferrari F80 kicsinyített másának árából akár egy full extrás új Suzuki Vitara is kijön.
A valaha készült legerősebb közúti Ferrariként jegyzett új F80 egyértelműen a sofőrre fókuszál.
A General Motors egy katonai felhasználásra szánt vadonatúj hibrid járgánnyal rukkolt elő.
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
Megérkezett a Duster nagytestvére, mely az eddig készült legnagyobb és legerősebb Dacia.
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
A Renault Rafale összkerék-hajtású új plugin hibrid csúcsmodellje 6,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A szuperkönnyű és spéci aerodinamikai csomagos McLaren W1-nek csak a hátsó kerekei hajtottak, mégis alig 5,8 másodperc alatt pattan fel 0-ról 200 km/h-ra.
A kékvérű brit luxusmárka az eredetileg tervezettnél lassabban nyit az elektromos autók irányába.