A most debütált új 2-es kupéval a BMW visszatér a klasszikus kupé értékekhez, ugyanis az újdonság kicsi vesékkel, két ajtóval, keretmentes ablakokkal, hosszan beépített motorokkal, akár 6 hengerrel és hátsókerék-hajtással bír.

A 4,54 méter hosszú, 1,82 méter széles, 1,39 méter magas és 2,74 méteres tengelytávolságú újdonság néhány centiméterrel minden irányban nagyobb lett az elődjénél. Az alaptömeg 1490 kilogramm.

Az utastér az általunk a közelmúltban alaposan letesztelt 4-es BMW-re emlékeztet, a műszerfalon felár ellenében egy 12,3 és egy 10,25 colos kijelző teljesít szolgálatot, a 40/20/40 arányban osztott hátsó ülések mögött pedig 390 literes csomagtartó található.



A 42 800 eurón (15,2 millió forint) nyitó 220d Coupéban lévő 48 V-os lágyhibrid technikával kiegészített 2 literes 4 hengeres turbódízel egység 190+11 lóerőt, illetve 400 Nm-t tud, 6,9 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és a gyorsulásának 237 km/h-nál szakad vége.

A 450 lóerősnek ígérkező, kéziváltós M2 érkezéséig csúcsmodellnek tekinthető M240i Coupé xDrive minimum 56 000 euró (19,8 millió forint) kifizetését követően vezethető haza.
Az ebben lévő 3 literes soros 6 hengeres turbós benzinmotor 374 lóerős, illetve 500 Nm-es produkciót ad elő, ami 4,3 másodperces 0-100-as gyorsuláshoz, illetve 250 km/h-ra korlátozott végsebességhez elegendő.

Az összes modellt nyolcfokozatú automata váltóval szerelik, az M240i összkerékhajtását pedig úgy hangolták, hogy mindig a hátsó kerekekre érkezzen a nagyobb erő.
A Mexikóban készülő, 17-19 colos kerekekkel szerelt újdonság európai forgalmazása 2022 elején kezdődik meg.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.