480 lóerővel érkezett meg az új Porsche 911 GTS
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ez nem csak egy Mustang, hanem a Mustang. A valaha készült legerősebb gyári Ford, ami pokolian erős és olyan hangos, hogy még a szomszéd faluban is hallani a géppuskaropogás jellegű orgánumát. Egy szupersportkocsi, amiért tulajdonképpen nem is sok az 50 millió forint.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Új aerodinamikai csomagot és sportkipufogót kapott a legújabb középmotoros változat.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Alacsony tömeg, véglegetekig optimalizált aerodinamikai csomag és erős motor – ilyen a legfrissebb Huracán.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.