Jégtömbök hullottak a Megyeri hídról az autók közé, egy kocsi meg is sérült – videó
Nem volt figyelmeztetés a jégveszélyre, állítja az autós.
Nem volt figyelmeztetés a jégveszélyre, állítja az autós.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
Úgy tűnik, nem minden biztosító akar versenybe szállni.
A nézőkkel szembeni szabályokon is szigorítottak.
A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni.
Az infláció meglátszik a tarifákon is, a casco is igencsak megdrágult.
Nem balesetben törtek össze az autók, ezért hosszú kárrendezési procedúrára számíthatnak a károsultak.
A díjcsökkenés okát a budapesti személyautók átlagdíjának 11 százalékos esésével és a fővároson kívüli díjszint stagnálásával magyarázza az MNB.
Sajnos gyakran végződnek rosszul az ilyen találkozások, de ez most szerencsére csak nagyon látványos lett.
Ha egyéb feltételek nem változnak alapvetően ugyanannyit fizetnek az átalakulás nyomán az autósok.
Nem kell teljes egészében kifizetniük a jelentős összegű határbiztosítási díjat.
A díjak növekedése elsősorban a fővárosi személyautókat érinti.
A sokak szemét szúró károkozói pótdíj több nagy biztosítónál is megmaradt, annak ellenére, hogy az MNB is kifogásolta.
A magas javítási és dráguló alkatrészköltségek miatt egyre gyakoribbak a gazdasági totálkárok. Mivel a casco esetében magasabb értékhányadot vesznek alapul egy ilyen esetben, nagyobb esély van a kocsi megmentésére.
Tapasztalatok szerint, több tízezren soha nem nézik meg a biztosítójuk által küldött értesítőt, amiben a jövő évi kötelező felelősségbiztosítási tarifájukat közli. Pedig idén is van néhány szereplő, aki 10 ezer forint körül emel.
A szombat éjféli határidőig mind a 15 érintett biztosító új kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) tarifát hirdetett. Az előzetes kalkulációk szerint, a legtöbb autósnak emelkedik majd a tarifája jövőre.
Részletfizetési engedményt kaphat a biztosítótól az utólag fizetendő fedezetlenségi díjra júliustól az a gépjármű-tulajdonos, akinek nem volt kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása (kgfb), amennyiben a biztosítással nem fedezett idő meghaladja a 120 napot.
A szolgáltatásra négy ajánlat érkezett és a legolcsóbb nyert.
A közlekedésben sokszor agresszívnek, felelőtlennek és másokkal nem törődőnek tűnő kisáruszállítósoknak vannak az egyik legjobb kárstatisztikáik. Legalábbis Angliában.