Keresztbe fordult kamion miatt áll a forgalom az M7-esen Budapest felé
A balesethez mentőhelikopter is érkezett a Szegerdői pihenőhelyhez.
A balesethez mentőhelikopter is érkezett a Szegerdői pihenőhelyhez.
Jót akartak az ólommentessel, mégis baj lett belőle. Egy nagy teherautó- és buszgyár, a MAN mihamarabb alkalmazkodni akart ahhoz az új előíráshoz, hogy el kell hagyni a környezetre és az egészségre veszélyes ólmot a hajtórudak és a főtengelyek csapágycsészéiből. Az érintett kamionoknál 400–500 ezer kilométer megtétele után, vagyis nemrég kezdett kiderülni, hogy baj van. Méghozzá ijesztő módon.
Sláger a haszongépjárművek piacán a lízing: az újonnan értékesített teherautók, kamionok közel kétharmadát, míg a furgonok több mint harmadát ilyen alapon finanszírozzák a vállalatok. A gyenge gazdasági helyzet miatt azonban csökken a megrendelések száma.
A 6-os főút érintett szakaszát a helyszínelés és a mentés idejére teljes szélességében lezárták, a forgalmat Szentdénes település felé terelik.
Kerülni az 1-es főúton lehet Komárom/Kisbér és a Nagyszentjános/Bőny csomópontok között.
Ha kamion karambolozik személyautóval, abból nagy baj is lehet. Ezen segítene svéd kutatók fejlesztése.
Egy kamion belsejében utaztak szabálytalanul, amikor a rakomány rájuk borult.
A baleset környezetében csak araszol a forgalom.
A tűzoltók két vízsugárral fékezték meg a lángokat.
A lángokat eloltották, és a teljes útzárat is megszüntették, de egyelőre csak egyetlen sávon haladhat a forgalom.
Két kamion és egy személygépkocsi ütközött.
A lokálisan zéró emissziós kukásautó egy teljes töltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
Az utat részlegesen lezárták, a forgalom egy sávon halad és 7 kilométeres torlódás alakult ki.
A kamion egy autóval ütközött össze, amely be is szorult alá.
Az Ukrajnával megkötött közúti áruszállítási megállapodás felülvizsgálatát akarják elérni.
Szerencsére nem volt a közelében semmilyen más jármű.