Beindult a Decathlon online áruháza
Elindult a francia sportszer áruház, a Decathlon internetes áruháza. Az egyelőre tesztüzemmódban működő webshop négynapos határidővel szállít az ország teljes területére, az árubázis a budaörsi áruház.
Elindult a francia sportszer áruház, a Decathlon internetes áruháza. Az egyelőre tesztüzemmódban működő webshop négynapos határidővel szállít az ország teljes területére, az árubázis a budaörsi áruház.
Július első felében elindult a nyári leárazási hullám első szakasza, a kiárusítás egészen augusztus végéig tart – mondta az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára hétfőn. Vámos György szerint a leárazás időszakáról, a kiárusításra kínált termékekről és az akció mértékéről a kereskedő szabadon dönthet, ezért az egyedi termékeket árusító, a piacon monopol helyzetben lévő üzletek várhatóan csak nyár végén akcióznak majd.
Egy új – talán túlságosan is új – CBA vállalkozás szakíthatja a legnagyobbat a Várkert Bazár felújításából, a CBA Vár Gourmet Kft. nyerte meg ugyanis az északi bazársor hasznosításának jogait. A cég a pályázat kiírásakor még nem volt bejegyezve.
A fogyasztóvédelmi hatóság százmilliós bírsággal "jutalmazta" az üzleteknek a vásárlókat megkárosító ügyeskedéseit. A Pénzcentrum összeszedte a legnépszerűbb stikliket, az árak kialakításával és feltüntetésével kapcsolatos technikák bizonyultak a legelterjedtebbeknek.
Fantáziadús módszereket alkalmaznak a csalók.
Elképesztő méretek, elképesztő árumennyiség, elképesztő árak. Megnyitotta magyar nyelvű honlapját a világ legnagyobb internetes kiskereskedelmi piaca, a kínai Yiwu.
Nem kérhet emelt díjat a szolgáltató a telefonos ügyintézésért, hosszabb ideig lamentálhat a fogyasztó, hogy tetszik-e neki a weben megrendelt termék és megtartja-e, vagy sem, nagyon pontosan kell tájékoztatni a szavatosságról és a jótállásról. Az unió általánosan kiterjeszti és helyenként szigorítja a fogyasztói jogokat a netes kereskedelemben.
Megugrott a hazai vállalkozások beruházási kedve, jelenleg a cégvezetők közel kétharmada tervez valamilyen fejlesztést. A középvállalkozások esetében még ennél is jobb a helyzet, mivel közel tízből kilenc vállalkozás gondolkodik beruházásban. Továbbra is az informatikai fejlesztések a legnépszerűbbek a kkv-k körében, de nőtt a gépjárműpark korszerűsítésével kacérkodó vállalkozások aránya is.
Csaknem minden szuper- és hipermarketlánc növelte forgalmát tavaly, nyereséget azonban csak a Penny Market keménydiszkont-hálózat tudott összehozni.
Bár Nagy-Britanniában népszerű a gondolat, hogy az ország kilépjen az EU-ból, egy neves londoni kutatóközpont arra figyelmeztet, hogy ennek hatalmas ára lehet: a gazdaság a legrosszabb forgatókönyv szerint akár 9,5 százalékkal is visszaeshet, hiszen nem élveznék többé az egységes piac előnyeit. Mivel ez súlyosabb lenne, mint a pénzügyi válság volt, a gazdasági vezetők nem is támogatják a kilépés ötletét.
Csomagolásmentes szupermarket-láncot tervez két német környezetvédő, akik a hulladék csökkentése mellett megspórolnák az élelmiszerek előre csomagolásának költségeit is. A terv a plasztikhulladék jelentős csökkentése mellett “népnevelő” célzatú is,amennyiben rászoktatja a vásárlókat, hogy saját többször használatos szatyraikkal, kosaraikkal menjenek vásárolni, s így idővel teljesen feleslegéssé válik a logós nejlonzacskók gyártása.
A berugok.hu netes italküldő vállalkozás négy éve alakult, ma már évi 17 milliós forgalmat bonyolítanak. Gyuris Gábornak, a vállalkozás atyjának egy hipermarket tette tönkre korábbi, békásmegyeri kisboltját, s csak remélni tudja, hogy a kormány a nemzeti italboltok – egyelőre csak a suttogó propaganda szintjén létező – ötletével nem teszi majd tönkre második vállalkozását is.
Javítást, cserét már a gyártótól, a kereskedőtől is lehet kérni.
Egy hazai családi vállalkozás Ausztráliába és Vietnamba exportál.
Pszichológiai tényezők is segítik az eladókat a kuponos akcióknál, és a vásárlók ezt vélhetően tudják, mégis jól pörög az üzlet. A kuponos divatkampányok során a boltosok egy sor olyan – nem is teljesen gagyi – terméket el tudnak sózni, amikre a vásárlóknak jó eséllyel semmi szükségük nincs, a vevők mégis úgy érzik, hogy nagymenő módon, sorozatban veszik a márkás cuccokat. A kuponokat tartalmazó lapoknak meg tiszta nyereség az egész.
Lelép Romániából a német barkácsáruház, az OBI, mert nem sikerült felpörgetni az üzletmenetet és megtelepedése óta minden évet veszteséggel zárt.